29-04-2016, 04:33 PM
(29-04-2016, 03:01 PM)Werewolf Kirjutas:(28-04-2016, 09:23 PM)124STD Kirjutas: Tavaliselt ujub selle pärast et roolikarbis on loks. Seda saab natuke peale keerata.
Võimalik, aga roolikarbi loks ei pane piduriklotside kulumise tuld kurvides põlema, seda saab põhjustada vaid rattalaager, lastes kettal käändmiku küljes oleva pidurisuporti suhtes liikuda. Kulunud rattalaager ei hakka alati undama, vahel võib ennem ratas alt jooxu panna kui laager häält tegema hakkab.
Roolikarp on kõige viimane asi, mida MB puhul näppida, ennem tuleb kõrvaldada kõik muud lõtkud esi- ja tagasillas, soovitavalt vahetades kõik kulu detailid välja (ka rehvid). Kui peale seda ka veel roolis lox sees või auto ujub teel, alles siis võib roolikarpi ettevaatlikult peale keerata. Liiga tihkex ei tasu keerata, roolikarp hakkab pooma ja kulub kiiremini läbi.
Ratta kuumenemine ei ole muidugi seotud rooli karbiga, aga ujumine tavaliselt küll.
Sinu loetletud töödedaga läheb päris palju aega ja paljud ei võtta seda üldse ettegi. Rooli karbi peale keeramine võttab aga 20 minutid aega.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.