18-04-2016, 09:37 AM
Nipet-näpet on nokitsetud ja hangitud vahepeal, neist kõige kiftimad on vast uus/vana puit-nahk rool ja uued rehvid.
Samas ei saa ka päris ilma probleemideta, aga lõbusamad ja toredamad asjad esmalt
Rool õnnestus hankida siit foorumist, suur tänu kaasfoorumlasele! Väga ilus on ja käe all mõnus tummine. Päris ideaalne pole, aga väärt leid igatahes.
Rehvideks said Barum Bravuris 3HM 225/45 R17
Veljed on veel pooleli kahjuks, pole aega olnud rohkem tegeleda, kuulõpuks on lootus alla panna. Vaja ühel veljel rant teha ja siis kruntida ja siis värvida kõik. Värviks mõtlesin samavärvi mis autol liisturing on või siis "tavaline hõbe" .
Siis juhtus ükspäev olema ilus ilm ja hoovipeale sattus kokku selline üle keskmise Mercedes-Benz kollektsioon. Kõik autod said puhtaks pestud ja enne vihma kerge jäädvustus tehtud
Väike mure on ka tekkinud.
Nimelt mootoriga miskit lahti. Kui auto käima panna, siis igakord eelsüüte spiraal armatuuris ei sütti. Käivitamisest on ka aru saada, et läheb ilma eelsüüteta või vähemalt üks silinder. Samuti tossab algul ja lagiseb. Peale paariminutilist sõitu süttib armatuuri eelsüüte spiraal ja siis kustub ära millalgi.
Sarnane teema on mul eelnevalt olnud, kui pihustiotsad olid kinni ja "keevitasid" ühes silindris väga hullult. Sedasi, et ühes silindris oli hõõgküünal ära sulanud ja põlemiskamber ka ära põlenud. Pihustiotsad said kõik vahetatud ja stenditud, põlemiskamber vahetatud, höögküünal vahetatud.
Mure on suur, et kas siis jälle pihustiotsad, mis pagan neid sööb sedasi. Kütus nii vilets tankaltes või mis moodi selline lugu. Samas mispõhjusel eelsüüdet pole, kas relee? Mis võib panna spiraali armatuuris sõiduajal põlema?
Kui keegi kaasa viitsib mõelda, siis pange mõned pakkumised. Vaatame, mis sellest saab.
Samas ei saa ka päris ilma probleemideta, aga lõbusamad ja toredamad asjad esmalt
Rool õnnestus hankida siit foorumist, suur tänu kaasfoorumlasele! Väga ilus on ja käe all mõnus tummine. Päris ideaalne pole, aga väärt leid igatahes.
Rehvideks said Barum Bravuris 3HM 225/45 R17
Veljed on veel pooleli kahjuks, pole aega olnud rohkem tegeleda, kuulõpuks on lootus alla panna. Vaja ühel veljel rant teha ja siis kruntida ja siis värvida kõik. Värviks mõtlesin samavärvi mis autol liisturing on või siis "tavaline hõbe" .
Siis juhtus ükspäev olema ilus ilm ja hoovipeale sattus kokku selline üle keskmise Mercedes-Benz kollektsioon. Kõik autod said puhtaks pestud ja enne vihma kerge jäädvustus tehtud
Väike mure on ka tekkinud.
Nimelt mootoriga miskit lahti. Kui auto käima panna, siis igakord eelsüüte spiraal armatuuris ei sütti. Käivitamisest on ka aru saada, et läheb ilma eelsüüteta või vähemalt üks silinder. Samuti tossab algul ja lagiseb. Peale paariminutilist sõitu süttib armatuuri eelsüüte spiraal ja siis kustub ära millalgi.
Sarnane teema on mul eelnevalt olnud, kui pihustiotsad olid kinni ja "keevitasid" ühes silindris väga hullult. Sedasi, et ühes silindris oli hõõgküünal ära sulanud ja põlemiskamber ka ära põlenud. Pihustiotsad said kõik vahetatud ja stenditud, põlemiskamber vahetatud, höögküünal vahetatud.
Mure on suur, et kas siis jälle pihustiotsad, mis pagan neid sööb sedasi. Kütus nii vilets tankaltes või mis moodi selline lugu. Samas mispõhjusel eelsüüdet pole, kas relee? Mis võib panna spiraali armatuuris sõiduajal põlema?
Kui keegi kaasa viitsib mõelda, siis pange mõned pakkumised. Vaatame, mis sellest saab.