29-03-2016, 08:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2016, 08:12 PM ja muutjaks oli expo.)
Nõnda, kuna sai esialgu foorumisse tuldud abi küsima, siis tuli mõte teha ka autole täitsa oma teema. Tegu mu esimese liikuriga, millega olen ringi kulgenud selle postituse kirjutamise ajaks alles 10 päeva.
Allpool detailsem info:
Mark: W124 200E
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: ~294 000km
Mootor: 2.0 87kW bensiin
Värvus: tumesinine
Muud: 4spd manuaalkast, riidest sisu
Eks nii vanal masinal on ka mõni viga kallal:
- mõnest kohast värv pisut kobrutab (tiiva serv, antenni baasi ümbert);
- roolis väike lõtk;
- piduriklotsid käivad kergelt vastu kettaid;
- armatuuris olev kundepoolne kõlar hakkab väsima;
- tühikäik puterdab, külmalt ei hoia end töös (korras);
- keskkonsoolis paar pirni ära kustunud;
- vasakult tagaratta juures tuleb mingi puks ära vahetada, kääksub miski seal;
- vasaku esimese ratta laager tahab lähemat vaatlust;
- parempoolne rooliots tahab lähemat vaatlust saada;
Plaanid on iseenesest üsna lihtsad:
- kui suverehve juba valida, siis ilmselt võiks nad tulla ka suurematel velgedel (17'/18');
- kui võimalik, siis originaalantenn asendada mõne madalaprofiilse isendiga, ilmselt lisavõimendusega;
- kui võimalus tekib, siis riidest sisustus vahetada nahkse vastu;
- pikema vaba perioodi jooksul võiks lisaks rooste eemaldamisele auto välise värvkatte ära uuendada, põhja alt mastiksiga/bituumeniga üle käia;
Praeguse seisuga finants ei ole väga kiita, koolides pole stipendiumid just majasuurused, ent aprilli lõpupoole peaks tulema juba töötasu, mis tähendab auto kallal nokitsemise algust. Kuu aega veel jäänud, et vigu otsida, mõtteid mõlgutada ja kilomeetreid koguda. Kui midagi uut mõtteis, siis panen selle ka siia kirja, konstruktiivne kriitika mu ideedele on alati teretulnud.
Allpool detailsem info:
Mark: W124 200E
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: ~294 000km
Mootor: 2.0 87kW bensiin
Värvus: tumesinine
Muud: 4spd manuaalkast, riidest sisu
Eks nii vanal masinal on ka mõni viga kallal:
- mõnest kohast värv pisut kobrutab (tiiva serv, antenni baasi ümbert);
- roolis väike lõtk;
- piduriklotsid käivad kergelt vastu kettaid;
- armatuuris olev kundepoolne kõlar hakkab väsima;
- tühikäik puterdab, külmalt ei hoia end töös (korras);
- keskkonsoolis paar pirni ära kustunud;
- vasakult tagaratta juures tuleb mingi puks ära vahetada, kääksub miski seal;
- vasaku esimese ratta laager tahab lähemat vaatlust;
- parempoolne rooliots tahab lähemat vaatlust saada;
Plaanid on iseenesest üsna lihtsad:
- kui suverehve juba valida, siis ilmselt võiks nad tulla ka suurematel velgedel (17'/18');
- kui võimalik, siis originaalantenn asendada mõne madalaprofiilse isendiga, ilmselt lisavõimendusega;
- kui võimalus tekib, siis riidest sisustus vahetada nahkse vastu;
- pikema vaba perioodi jooksul võiks lisaks rooste eemaldamisele auto välise värvkatte ära uuendada, põhja alt mastiksiga/bituumeniga üle käia;
Praeguse seisuga finants ei ole väga kiita, koolides pole stipendiumid just majasuurused, ent aprilli lõpupoole peaks tulema juba töötasu, mis tähendab auto kallal nokitsemise algust. Kuu aega veel jäänud, et vigu otsida, mõtteid mõlgutada ja kilomeetreid koguda. Kui midagi uut mõtteis, siis panen selle ka siia kirja, konstruktiivne kriitika mu ideedele on alati teretulnud.