17-03-2016, 11:57 PM
Kollektoriga on 2 varianti, lõikad originaalkollektori poolex ja sobitad karpad sinna külge või lased näitex Hentsil teha flantsi ja sinna torud külge keevitada karpade kaugust (omavahel ja kaanest) arvesse võttes. Ennem uuri, mis asendis need originaalis mootorratta küljes olid ja kuidas neid W201 kapoti alla hästi paigutada saab (karpat päris tagurpidi ei keera).
Airboxi soovitan meisterdada 2.0, 2.5 või 3.0 vabalthingava diiselmootori omast (enda 16V-le teen ka, ruumiga on ainult kitsa võitu), sõltuvalt milline neist hästi ära mahub. Nii jääb originaalne ja viisakas välimus ja hea läbilaskevõimega suur paneelfilter, mida on lihtne ja mugav vahetada. Esivõre juurde mineva õhuvõtu toru võid ka esialgu diisli originaali jätta. Hiljem võid katsetada, kas suurema läbimõõduga toru annab mingit eelist, kuid arvan, et 8V puhul piisab sellest küll.
Airboxi soovitan meisterdada 2.0, 2.5 või 3.0 vabalthingava diiselmootori omast (enda 16V-le teen ka, ruumiga on ainult kitsa võitu), sõltuvalt milline neist hästi ära mahub. Nii jääb originaalne ja viisakas välimus ja hea läbilaskevõimega suur paneelfilter, mida on lihtne ja mugav vahetada. Esivõre juurde mineva õhuvõtu toru võid ka esialgu diisli originaali jätta. Hiljem võid katsetada, kas suurema läbimõõduga toru annab mingit eelist, kuid arvan, et 8V puhul piisab sellest küll.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!