Auto seisis üle 10 aasta kuivas garaazis, kuid ühe suve lõpus lükati ta sealt välja ning pandi esialgu seisma hoopis kehvematesse tingimustesse.
Minu ahastuseks mässiti ta veel erinevate kilede sisse, et kindlasti sügisene niiskus sealt kusagile ei pääseks. Sellest mul pilti alles ei ole.
W201 mulle tol hetkel veel eriti ei meeldinud, W124 millega ka igapäevaselt sõitsin tundus hoopis parem ja ilusam, kuid see arvamus hakkas vaikselt lahtuma.
Auto seisukord ning teda ees ootav kohutav tulevik hakkas mind niipalju häirima, et lõpuks ei muutnud mu meelt ka see, et käivitades ta isegi mitte ei lubanud. Ostsin auto ära.
Esimene remondituhin läks muidugi talve tulekuga mööda. Garaazis puudus küte, seal oli õudsalt kitsas, see kõik häiris mind. Õnneks sain autot edasi hoida suhteliselt stabiilsetes tingimustes. Järgmine hoog tuli peale uuel suvel, ehk 2015 aastal, jõudsime sõbraga sinnani, et mootori lonkavaid hääli sai kuuldud kuid see oli ka kõik. Mind tabas taas suur masendus. Seda ravisin seekord juba ühe teise aparaadiga.
2015 sügisel õnnestus leida üks meeldiva suurusega vaba garaaz. Olemas on kanal ning võimalus sinna ka valgustus ehitada. Auto ümber saab vabalt toimetada, tegelikult saaks ka Ascona siia kõrvale seisma mahutada kui kanalile katted teha. Üldpilte pole teinud, kuid paar tükki siiski.
Tegelikult jukerdan ma selle mootoriga siiamaani, Esimesest pildist on vähemalt poolteist aastat praeguseks möödas. Olen ka foorumis C-klassi alajaotuses selle kohta avalikult oma progressi(tust) jaganud.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=36642
Lahenduse saabudes lõpetan ka tolle teema kindlasti ära, võibolla kavatseb keegi sama võhik veel kunagi KE-Jetronicut elustama hakata ning leiab sealt mõne vihje.
Vigadest peaks tegelikult veel rääkima, juba sellepärast, et need endal meelest ei läheks:
*Juhiiste on ära vajunud, sisu on ka pleekinud. Parim lahendus oleks ilmselt leida korralikum sisu.
*Salongielekter tahab süvenemist, ma ei suudagi hetkel meenutada mis seal kõik valesti on kuid kindlasti oli. Odomeetrilt võib muuseas lugeda 300 tuhat ja peale.
*Karbid tuleb üle käia ja värvida, rattakoobastest olen paarist kohast mõned pindmise rooste täpid avastanud, kuid kuna seal pole isegi mitte mingit mastiksit olnud siis võib seda vast heaks tulemuseks lugeda. Põhi on roostevaba, loodan, et selle Krowni ainega pihta hakates suudan teda ka sellisena hoida.
*Neljane manuaalkast pidi vist ka mingisuguse veaga olema, eks see selgub juba sõites.
*Uuesti registreerimine ning seekord õigema sünniaastaga. Autol on veel sinine pass kust võib lugeda 1988, selles julgen ma aga kahelda.
Plaanid? Mõttes ning sõpradega omavahel arutledes on seal vahel olnud juba vähemasti 3 erinevat mootorit, kuid reaalsus on hetkel see, et proovin ikka seda sama neljasilindrilist originaalina tööle panna. Mercedest ostes sai oma teadmisi ja oskusi kindlasti tugevasti ülehinnatud, elu õpetab. Parim plaan oleks vast esialgu jõuda sinnani, et võiks seda kokku tassitud vanatehnikat enda autohobiks nimetada. Selleks aga peab ka arendama oma võimalusi, et nende kallal üldse töötada saaks.
Minu ahastuseks mässiti ta veel erinevate kilede sisse, et kindlasti sügisene niiskus sealt kusagile ei pääseks. Sellest mul pilti alles ei ole.
W201 mulle tol hetkel veel eriti ei meeldinud, W124 millega ka igapäevaselt sõitsin tundus hoopis parem ja ilusam, kuid see arvamus hakkas vaikselt lahtuma.
Auto seisukord ning teda ees ootav kohutav tulevik hakkas mind niipalju häirima, et lõpuks ei muutnud mu meelt ka see, et käivitades ta isegi mitte ei lubanud. Ostsin auto ära.
Esimene remondituhin läks muidugi talve tulekuga mööda. Garaazis puudus küte, seal oli õudsalt kitsas, see kõik häiris mind. Õnneks sain autot edasi hoida suhteliselt stabiilsetes tingimustes. Järgmine hoog tuli peale uuel suvel, ehk 2015 aastal, jõudsime sõbraga sinnani, et mootori lonkavaid hääli sai kuuldud kuid see oli ka kõik. Mind tabas taas suur masendus. Seda ravisin seekord juba ühe teise aparaadiga.
2015 sügisel õnnestus leida üks meeldiva suurusega vaba garaaz. Olemas on kanal ning võimalus sinna ka valgustus ehitada. Auto ümber saab vabalt toimetada, tegelikult saaks ka Ascona siia kõrvale seisma mahutada kui kanalile katted teha. Üldpilte pole teinud, kuid paar tükki siiski.
Tegelikult jukerdan ma selle mootoriga siiamaani, Esimesest pildist on vähemalt poolteist aastat praeguseks möödas. Olen ka foorumis C-klassi alajaotuses selle kohta avalikult oma progressi(tust) jaganud.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=36642
Lahenduse saabudes lõpetan ka tolle teema kindlasti ära, võibolla kavatseb keegi sama võhik veel kunagi KE-Jetronicut elustama hakata ning leiab sealt mõne vihje.
Vigadest peaks tegelikult veel rääkima, juba sellepärast, et need endal meelest ei läheks:
*Juhiiste on ära vajunud, sisu on ka pleekinud. Parim lahendus oleks ilmselt leida korralikum sisu.
*Salongielekter tahab süvenemist, ma ei suudagi hetkel meenutada mis seal kõik valesti on kuid kindlasti oli. Odomeetrilt võib muuseas lugeda 300 tuhat ja peale.
*Karbid tuleb üle käia ja värvida, rattakoobastest olen paarist kohast mõned pindmise rooste täpid avastanud, kuid kuna seal pole isegi mitte mingit mastiksit olnud siis võib seda vast heaks tulemuseks lugeda. Põhi on roostevaba, loodan, et selle Krowni ainega pihta hakates suudan teda ka sellisena hoida.
*Neljane manuaalkast pidi vist ka mingisuguse veaga olema, eks see selgub juba sõites.
*Uuesti registreerimine ning seekord õigema sünniaastaga. Autol on veel sinine pass kust võib lugeda 1988, selles julgen ma aga kahelda.
Plaanid? Mõttes ning sõpradega omavahel arutledes on seal vahel olnud juba vähemasti 3 erinevat mootorit, kuid reaalsus on hetkel see, et proovin ikka seda sama neljasilindrilist originaalina tööle panna. Mercedest ostes sai oma teadmisi ja oskusi kindlasti tugevasti ülehinnatud, elu õpetab. Parim plaan oleks vast esialgu jõuda sinnani, et võiks seda kokku tassitud vanatehnikat enda autohobiks nimetada. Selleks aga peab ka arendama oma võimalusi, et nende kallal üldse töötada saaks.