29-02-2016, 01:36 AM
Uut on niipalju, et mu ponnistustest piltide linkide parandamisel oli kasu vaid väga üürikesex ajax. Imageshack, kuhu mu pildid üles laetud olid, otsustas peale 10 aastat, et hakkab nüüd hullult pappi kokku ajama ja muutus üleni tasulisex. Õnnex on mul kõik pildid ka arvuti kõvakettal olemas, aga tüütu on hakata neid taas üles laadima ja linkima, nii et tegelen sellega siis kui tuhin peale tuleb.
Universaal seisab soojas garaažis ja ootab oma aega (keretööd vaja ette võtta kui raha ja aega millalgi peax tekkima).
Musta 190E panin aasta algul taas liikuma: vahetasin summuti keskelt lõpuni, ühe mootoripadja ja käigukastipadja, esimese kardaani leevendi, termostaadi ja selle korpuse (plastkorpuse asemele metallkorpus) ja vasaku tagumise piduri supporti. Ülevaatuse läbis puhtalt. Salongi soojendamisega on talvel küll probleeme (kahtlustan pooleldi umbes salongiradikat), aga sellest hoolimata kannatab kõik vajalikud sõidud ära teha.
16v-le tellisin uue lambda ja saatsin aju JõuJaama, et sinna lambda tarvis takisti lisatax. Vaja veel lambda pistik ümber teha ja siis saab juba veidi seadistada. Õhufiltri korpuse osas olen teinud mõõtmisi ja katsetamisi ja ruumiga on üsna kitsas. Küttetorud tulex paremini paigutada, siis tuleb veidi ruumi juurde, aga pidurivõimendi jääb ikka mõnevõrra segama. 5 silindrilise diisli korpus, mida plaanisin algul kasutada sobib nibin nabin, aga võix isegi veidi pikem olla. Proovin võib-olla 6 silindrilise oma ka, kuidas see ära mahux.
Kere on 16v-l ikka üsna mäda. Hetkel kisuvad mõtted sinna suunas, et see kuidagi ära lappida ja suvel sõita ning talve poole doonor autot/keret otsima hakata. Ideaalis võix tegu olla roostest puutumata 85 aasta ilma katuseluugita ja katalüsaatorita 2.3 mootriga autoga, siis olex tehnika ümber loopimine ja legaliseerimine väga valutu. Aga noh sellise auto leidmine ei pruugi lihtsate killast olla ja ka mitte odav.
Universaal seisab soojas garaažis ja ootab oma aega (keretööd vaja ette võtta kui raha ja aega millalgi peax tekkima).
Musta 190E panin aasta algul taas liikuma: vahetasin summuti keskelt lõpuni, ühe mootoripadja ja käigukastipadja, esimese kardaani leevendi, termostaadi ja selle korpuse (plastkorpuse asemele metallkorpus) ja vasaku tagumise piduri supporti. Ülevaatuse läbis puhtalt. Salongi soojendamisega on talvel küll probleeme (kahtlustan pooleldi umbes salongiradikat), aga sellest hoolimata kannatab kõik vajalikud sõidud ära teha.
16v-le tellisin uue lambda ja saatsin aju JõuJaama, et sinna lambda tarvis takisti lisatax. Vaja veel lambda pistik ümber teha ja siis saab juba veidi seadistada. Õhufiltri korpuse osas olen teinud mõõtmisi ja katsetamisi ja ruumiga on üsna kitsas. Küttetorud tulex paremini paigutada, siis tuleb veidi ruumi juurde, aga pidurivõimendi jääb ikka mõnevõrra segama. 5 silindrilise diisli korpus, mida plaanisin algul kasutada sobib nibin nabin, aga võix isegi veidi pikem olla. Proovin võib-olla 6 silindrilise oma ka, kuidas see ära mahux.
Kere on 16v-l ikka üsna mäda. Hetkel kisuvad mõtted sinna suunas, et see kuidagi ära lappida ja suvel sõita ning talve poole doonor autot/keret otsima hakata. Ideaalis võix tegu olla roostest puutumata 85 aasta ilma katuseluugita ja katalüsaatorita 2.3 mootriga autoga, siis olex tehnika ümber loopimine ja legaliseerimine väga valutu. Aga noh sellise auto leidmine ei pruugi lihtsate killast olla ja ka mitte odav.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!