24-02-2016, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2016, 11:20 PM ja muutjaks oli fubuq.)
Tänud tänud, väga tore kui meeldib!
Tegelikult juurde ei tulnud, ühe auto teema läheb edasi.
Tuleb tunnistada, et väga terav silm Hr. kodutu, auto on selles foorumis olnud esindatud tõepoolest.
Täna on Eesti Vabariigi aastapäev ja sel puhul sai ka lipp masti tõmmatud.
Kapotialustest töödest on nüüd tehtud:
Õlivahetus
Kütuse filter
Plunseripealsed tihendite vahetamine (lekkisid väga tugevalt, igalpool olid loigud maas)
Eelsüüte küünlad 7tk ja sellepärast, et üks sulas ära ja tuli hiljem uuesti välja vahetada. (Pihusti kinni)
KSP regulaatori remont
Pihustiotsad 6tk
Põlemiskamber 1tk. Oli ka ära põlenud, samas silindris kus ka eelsüüteküünal sulanud.
Vaakumileketega tegeletud.
Igasugu pisi asju veel korrastatud.
Vaja jahutusüsteemiga natuke tegeleda, kaob vedeliku natuke ja kipub paarutades kuumaks minema. Viskot mul ees ei ole, aga kliimaventikas ka tööle ei hakka. Ma olen nagu arusaanud, et peaks hakkama.
Ütlen ära, et ei ole odav olnud eriti senimaani ja iga kord mõtlen et miks pagan ta siis juba turbo ei ole. Tegelikult on suurem töö tehtud ja samas ka
hea on et mõtlen, siis ehk on võimalik see ka kunagi teoks teha. Kui midagi vahele tule
Üldiselt on praegu, aga kapotiall on olukord praegu selline.
Autoga on praegu nii, et kui suur püha peetud, siis saab minna osta ära/paigaldada salongi filtri. Praegu ei tahaks kokku panna.
Muidu üks päev hakkas salongi ventilaator häält tegema. Mõtlesin, et küllap hakkab mootor väsima ja lootsin et päris kohe ära ei sure. Lisaks kippusid klaasid uduseks minema. Harutasin lahti ja tulemus siin! Filter oli otsapidi ventika mootoris.
Võtsin kapotialuse mati ära. Oli teine täielikult pude ja lagunes mootori ruumi. Mõtlen praegu, et kas panna uus sinna või mingi alternatiiv summutus materjali. Mis arvate?
Tegelikult juurde ei tulnud, ühe auto teema läheb edasi.
Tuleb tunnistada, et väga terav silm Hr. kodutu, auto on selles foorumis olnud esindatud tõepoolest.
Täna on Eesti Vabariigi aastapäev ja sel puhul sai ka lipp masti tõmmatud.
Kapotialustest töödest on nüüd tehtud:
Õlivahetus
Kütuse filter
Plunseripealsed tihendite vahetamine (lekkisid väga tugevalt, igalpool olid loigud maas)
Eelsüüte küünlad 7tk ja sellepärast, et üks sulas ära ja tuli hiljem uuesti välja vahetada. (Pihusti kinni)
KSP regulaatori remont
Pihustiotsad 6tk
Põlemiskamber 1tk. Oli ka ära põlenud, samas silindris kus ka eelsüüteküünal sulanud.
Vaakumileketega tegeletud.
Igasugu pisi asju veel korrastatud.
Vaja jahutusüsteemiga natuke tegeleda, kaob vedeliku natuke ja kipub paarutades kuumaks minema. Viskot mul ees ei ole, aga kliimaventikas ka tööle ei hakka. Ma olen nagu arusaanud, et peaks hakkama.
Ütlen ära, et ei ole odav olnud eriti senimaani ja iga kord mõtlen et miks pagan ta siis juba turbo ei ole. Tegelikult on suurem töö tehtud ja samas ka
hea on et mõtlen, siis ehk on võimalik see ka kunagi teoks teha. Kui midagi vahele tule
Üldiselt on praegu, aga kapotiall on olukord praegu selline.
Autoga on praegu nii, et kui suur püha peetud, siis saab minna osta ära/paigaldada salongi filtri. Praegu ei tahaks kokku panna.
Muidu üks päev hakkas salongi ventilaator häält tegema. Mõtlesin, et küllap hakkab mootor väsima ja lootsin et päris kohe ära ei sure. Lisaks kippusid klaasid uduseks minema. Harutasin lahti ja tulemus siin! Filter oli otsapidi ventika mootoris.
Võtsin kapotialuse mati ära. Oli teine täielikult pude ja lagunes mootori ruumi. Mõtlen praegu, et kas panna uus sinna või mingi alternatiiv summutus materjali. Mis arvate?