24-02-2016, 01:10 AM
Nõndaks, esimene eesmärk on täidetud ehk Talveralli sai läbi sõidetud.
Tehnika poole pealt enne suurt ei näppinud, Bi-oscarid ja tahhokas said külge.
Bi-oscarid on sellised vahvad vanakooli lisatuled, milles pesitseb kaks H2 pirni (polnud varem kuulnudki sellistest).
Üks on kaugtule jaoks ja teine udutule jaoks.
Kuna tuled on suured ja katavad auto enda udutuled nagunii ära, siis sai viimased pimedaks tehtud ja nende pealt vool veetud. Lülitamine käib algupärasest lülitist.
Kauged toimivad samuti koos algupärastega, selle vahega, et neid saab soovi korral välja lülitada eraldi lülitist. Kasutasin laelambi lülitit selleks.
Samal pildil on näha ka ralli tarbeks tehtud paneel tuhatoosi asemele. Seal paar 12V auku ja kaardilambi kinnitus. Vool tuleb sütkari pistikust.
Üldiselt on seni õnnestunud niimoodi asju ajada, et soovi korral saab tagasi pöörata kõiki tegevusi. Midagi pöördumatult saaginud-puurinud ei ole (no esivedrud välja arvata).
Tahhokas sai külge, see käib tegelikult lihtsalt- kaks otsa ja süütepooli külge. Aga noh, palju õnne sellega ei olnud, näitab aiateibaid. Olin tegelikult leppinud juba, et ju ta ikka 4-silindrise oma, aga nüüd juhtusin lugema Kindi 280SLC teemat, kus tal lausa video hüplevast ja kõvasti rohkem näitavast seierist. Mu oma käitub täpselt samamoodi. Oletades, et SLC-l on orikas tahho, siis võib asjaga edasi tegeleda.
Tehnika poolelt tegelikult ikka sai näpitud- klapisääre tihendid said vahetatud. Oli tolku, õli enam ei põleta.
Ja küünlad-juhtmed.
Aga karpaga on kehvasti, väga rikkalt käib, kruttimisele ei reageeri (ma ise ei mõista kruttida, Hannes proovis). Ralli ajal ja ka teisel päeval rahulikult tagasi tulles tekkis olukord, kus jõud rauges, paar zylindrit kadus nagu tagant ja jäime tee äärde seisma. Siis mõne mindi pärast sai meelitades ja pedaali põhjas hoides käima ja köhis nagu puhtaks ja sõitis edasi nagu poleks midagi olnud.
Pean mõne aja aru, mis autoga edasi teha üldse. Niipalju kuugeldasin, et remonditud karpa saaks 700-ga ja uue 1500-ga. Ja et enne ei tasu toda solexit üldse timmima hakata kui süütemäng, vaakumimäng ja kütuseliin veatu pole.
Kui kellelgi on kogemust, mis mõne muretu pritse peale ehitamine maksta võiks, siis võib jagada.
Aga selline ta hetkel on.
Tehnika poole pealt enne suurt ei näppinud, Bi-oscarid ja tahhokas said külge.
Bi-oscarid on sellised vahvad vanakooli lisatuled, milles pesitseb kaks H2 pirni (polnud varem kuulnudki sellistest).
Üks on kaugtule jaoks ja teine udutule jaoks.
Kuna tuled on suured ja katavad auto enda udutuled nagunii ära, siis sai viimased pimedaks tehtud ja nende pealt vool veetud. Lülitamine käib algupärasest lülitist.
Kauged toimivad samuti koos algupärastega, selle vahega, et neid saab soovi korral välja lülitada eraldi lülitist. Kasutasin laelambi lülitit selleks.
Samal pildil on näha ka ralli tarbeks tehtud paneel tuhatoosi asemele. Seal paar 12V auku ja kaardilambi kinnitus. Vool tuleb sütkari pistikust.
Üldiselt on seni õnnestunud niimoodi asju ajada, et soovi korral saab tagasi pöörata kõiki tegevusi. Midagi pöördumatult saaginud-puurinud ei ole (no esivedrud välja arvata).
Tahhokas sai külge, see käib tegelikult lihtsalt- kaks otsa ja süütepooli külge. Aga noh, palju õnne sellega ei olnud, näitab aiateibaid. Olin tegelikult leppinud juba, et ju ta ikka 4-silindrise oma, aga nüüd juhtusin lugema Kindi 280SLC teemat, kus tal lausa video hüplevast ja kõvasti rohkem näitavast seierist. Mu oma käitub täpselt samamoodi. Oletades, et SLC-l on orikas tahho, siis võib asjaga edasi tegeleda.
Tehnika poolelt tegelikult ikka sai näpitud- klapisääre tihendid said vahetatud. Oli tolku, õli enam ei põleta.
Ja küünlad-juhtmed.
Aga karpaga on kehvasti, väga rikkalt käib, kruttimisele ei reageeri (ma ise ei mõista kruttida, Hannes proovis). Ralli ajal ja ka teisel päeval rahulikult tagasi tulles tekkis olukord, kus jõud rauges, paar zylindrit kadus nagu tagant ja jäime tee äärde seisma. Siis mõne mindi pärast sai meelitades ja pedaali põhjas hoides käima ja köhis nagu puhtaks ja sõitis edasi nagu poleks midagi olnud.
Pean mõne aja aru, mis autoga edasi teha üldse. Niipalju kuugeldasin, et remonditud karpa saaks 700-ga ja uue 1500-ga. Ja et enne ei tasu toda solexit üldse timmima hakata kui süütemäng, vaakumimäng ja kütuseliin veatu pole.
Kui kellelgi on kogemust, mis mõne muretu pritse peale ehitamine maksta võiks, siis võib jagada.
Aga selline ta hetkel on.