26-01-2016, 07:38 PM
Ahoi,
See esitiivavärk on huvitav teema, sest B-varuosatiivad, millega kunagi mõned aastad tagasi ühe 124 kerega auto juures kokku puutusin, olid sellised, et lõpuks otsustas plekksepp ilusama kapoti- ukse ja stangejoone huvides vana originaaltiiva ja B-tiiva üldse omavahel kokku keevitada, sest nii sai ilusam. W124 puhul on autos istudes eriti hästi näha kui esitiivaservad peaks kapoti kõrval kiivas või ka liiga kumerad olema ja seega on plekkide kvaliteet seal päris oluline.
Võimalik, et tootjad ja kvaliteet on erinevad ja seega on kindlasti huvitav, et kuidas kuju istuma ja jooned jooksma hakkavad, sest ausaltöeldes, kui kulutad nii palju raha juba muudes osades oma auto peale, ei oleks ise sellega julgenud katsetada.
Tubli ehitamise jätku ja usun, et igal juhul saab tulemus olema ilus!
Tauno
See esitiivavärk on huvitav teema, sest B-varuosatiivad, millega kunagi mõned aastad tagasi ühe 124 kerega auto juures kokku puutusin, olid sellised, et lõpuks otsustas plekksepp ilusama kapoti- ukse ja stangejoone huvides vana originaaltiiva ja B-tiiva üldse omavahel kokku keevitada, sest nii sai ilusam. W124 puhul on autos istudes eriti hästi näha kui esitiivaservad peaks kapoti kõrval kiivas või ka liiga kumerad olema ja seega on plekkide kvaliteet seal päris oluline.
Võimalik, et tootjad ja kvaliteet on erinevad ja seega on kindlasti huvitav, et kuidas kuju istuma ja jooned jooksma hakkavad, sest ausaltöeldes, kui kulutad nii palju raha juba muudes osades oma auto peale, ei oleks ise sellega julgenud katsetada.
Tubli ehitamise jätku ja usun, et igal juhul saab tulemus olema ilus!
Tauno