19-01-2016, 09:29 AM
(19-01-2016, 12:53 AM)Renka Kirjutas: Välistada seda ei saa, kuid oma kogemusele toetudes, on viga kuskil mujal, kui küünalde takistused on korras.
Puruks keeramist saab alati ennetada. Osadel tootjal on üldiselt välja toodud piirmäär, kus küünal pooldub. Näiteks OM648 BERU küünal(M10), tootja arvates, puruneb 35 Nm juures, OM642 M8 20Nm jne. Samuti nagu kasutaja laf ütles, tuleb kone soojaks ajada. Pole veel nii "õnnelikuks" saanud, et oleks pidanud, omast lollusest küünalt välja puurima.
...
20 Nm on 2 kg meetrisele varrele... Tavaliselt ei suuda hobimehhaanikud 50 ja 150 vahet teha, Sa tood 15 vahega näiteid.
Märkus selle kohta, et hõõgküünalde viga reeglina multimeetriga end üles annab, on muidugi õige. Lihtsalt multimeetriga mõõdetud takistus ei tähenda tingimata ootuspäraselt toimivat küünalt
Õhuvaevust peaks ju iga autot lugeda suutev programmijupp suutma rõhutõusu vajakut näidates aitama välja diagnoosida... Või ei näe odavad hiina junnid siiski seda üliolulist parameetrit otse?