19-01-2016, 12:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2016, 01:04 AM ja muutjaks oli Renka.)
Välistada seda ei saa, kuid oma kogemusele toetudes, on viga kuskil mujal, kui küünalde takistused on korras.
Puruks keeramist saab alati ennetada. Osadel tootjal on üldiselt välja toodud piirmäär, kus küünal pooldub. Näiteks OM648 BERU küünal(M10), tootja arvates, puruneb 35 Nm juures, OM642 M8 20Nm jne. Samuti nagu kasutaja laf ütles, tuleb kone soojaks ajada. Pole veel nii "õnnelikuks" saanud, et oleks pidanud, omast lollusest küünalt välja puurima.
Rullikust on raske aru saada, mis seal täpselt on, kuid seal üleval on tehase poolt rull, mis on identne veepumbast vasakule jääva rullikuga.
Puruks keeramist saab alati ennetada. Osadel tootjal on üldiselt välja toodud piirmäär, kus küünal pooldub. Näiteks OM648 BERU küünal(M10), tootja arvates, puruneb 35 Nm juures, OM642 M8 20Nm jne. Samuti nagu kasutaja laf ütles, tuleb kone soojaks ajada. Pole veel nii "õnnelikuks" saanud, et oleks pidanud, omast lollusest küünalt välja puurima.
Rullikust on raske aru saada, mis seal täpselt on, kuid seal üleval on tehase poolt rull, mis on identne veepumbast vasakule jääva rullikuga.