12-12-2015, 09:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2019, 10:08 PM ja muutjaks oli jansa.)
Tere üle pika aja
Vahepeal on igasugu muude asjadega tegeletud, aga nüüd on jälle põhjust mersudest rääkida.
Eellugu on tegelikult see, et aasta tagasi tekkis mõte- jälle üle pika aja- talverallile minna. Mõeldud- mosse ostetud. Mis sai minna valesti. Loomulikult sai ja rallile ei jõudnudki, a no tühja sest. Põllult oli see mosse võetud ja põllule pidi ta jälle saama.
Aga siis läks mööda kevad ja suvi ja lehed hakkasid kolletuma ja üha sagedamini leidsin end automüügilehti sirvimas.
Ja siis ühel kaunil oktoobrialguse laupäeval olime Kaunases. Pilt oli selline:
See oli tegelikult teine, mida vaadatud sai, kuna esimene poleks maanteelegi välja vedanud.
Auto oli külgedelt sile, alt nagu arvata võis ja seest hindele kolm. Mootor käis kuigi põletas õli, kast vahetas enamvähem ja pidurid olid päris head.
Sai leedu poisiga vähe maailmaasju arutatud ja minu ta oligi. 8 tunni pärast olime Tallinnas.
Selline ta siis oli:
esimese aastakäigu 123, kere nr. 4403
M123 6-sil mootor, 4-käiguline automaat
Valge ja sinise sisuga.
Kaks lisa- mehaaniline katuseluuk ja el. antenn. Parempoolne peegel oli tegelikult ka vist lisavarustus, see on ka.
Leedu poiss oli Hollandist sebinud LPG-gaasiseadme ja selle külge lasknud aretada. See näeb välja sama arhailine kui muu tehnikagi. Sobib nagu ansamblisse. Mootori pildil all-vasakul.
Siis läks kohe tuunimiseks.
Mercedes-Benz-rallikate kapott on loomulikult matt must. Kilega sai tehtud. No et äkki kunagi on tahtmine tegu tagasi pöörata, siis lihtsam.
Siis kruvisin alla pentad. Härrasmehel on alati jooks pentasid riiulis, ütleb rahvatarkus. Mul pole küll orikad, vaid briti-pentad, aga selle kere jaoks kõik õiged mõõdud- 15x7 ja et11.
Hädavajalik optiline tuuning tehtud, sai asuda tehnika kallale.
Esisillas ei saanud suurt midagi alles jätta. Sarniirid, rooliotsad, keskmine varras, pendelhoob, järeljooksu padjad, rooliamort. Samas näpistasime ka vedrudel keeru maha. Sai kohe parem.
Õnnestus hankida ka üks ralli-lisa- W123 originaal-karterikaitse. Ja külge polditud. Sellest pole kahjuks pilti.
Viimane tegu, millest ka pilti pole, on uus sumps. Püksid olid tal hiljuti vahetatud, sealt edasi sai nüüd uus.
Kuna 250 ja ka 280 sumpsid olid nii bosali kui walkeri puhul tehasetellimused, siis läks käiku plaanB, õigemini plaanD ehk 300D sumps. Vahe on selles, et kui 280-l on kaks toru otsast lõpuni, 250-l kaks toru keskmise pütini, sealt edasi üks toru, siis 300D-l üks toru algusest lõpuni. Mul siis pükstest alates. Vahe on ka hinnas
Siiani kõik.
Tagarattalaagrid ootavad vahetamist.
Luuk lasi läbi, teipisin esailgu kinni. Küllap äravoolud umbes, vaatab soojal ja valgel ajal seda.
On valmis varutud ja ootavad külgekruvimist kaks olulist ralli-lisa- cibie bi-oscarid ja tahhokas. Viimane on pärit poolast, ebay kaudu. ja on väga hämmastav:
Mina pole varem näinud
-elektronkella
-ampermeetrit
-rohelist lambikest ploki vasakus servas
-punast kirja, mis hoiatab musta jää eest- see on all keskel kahe nupu vahel, kus roolisamba-automaatidel PRNDSL-seier oli. Plokk on pärit 79. aasta 250 küljest.
Vahepeal on igasugu muude asjadega tegeletud, aga nüüd on jälle põhjust mersudest rääkida.
Eellugu on tegelikult see, et aasta tagasi tekkis mõte- jälle üle pika aja- talverallile minna. Mõeldud- mosse ostetud. Mis sai minna valesti. Loomulikult sai ja rallile ei jõudnudki, a no tühja sest. Põllult oli see mosse võetud ja põllule pidi ta jälle saama.
Aga siis läks mööda kevad ja suvi ja lehed hakkasid kolletuma ja üha sagedamini leidsin end automüügilehti sirvimas.
Ja siis ühel kaunil oktoobrialguse laupäeval olime Kaunases. Pilt oli selline:
See oli tegelikult teine, mida vaadatud sai, kuna esimene poleks maanteelegi välja vedanud.
Auto oli külgedelt sile, alt nagu arvata võis ja seest hindele kolm. Mootor käis kuigi põletas õli, kast vahetas enamvähem ja pidurid olid päris head.
Sai leedu poisiga vähe maailmaasju arutatud ja minu ta oligi. 8 tunni pärast olime Tallinnas.
Selline ta siis oli:
esimese aastakäigu 123, kere nr. 4403
M123 6-sil mootor, 4-käiguline automaat
Valge ja sinise sisuga.
Kaks lisa- mehaaniline katuseluuk ja el. antenn. Parempoolne peegel oli tegelikult ka vist lisavarustus, see on ka.
Leedu poiss oli Hollandist sebinud LPG-gaasiseadme ja selle külge lasknud aretada. See näeb välja sama arhailine kui muu tehnikagi. Sobib nagu ansamblisse. Mootori pildil all-vasakul.
Siis läks kohe tuunimiseks.
Mercedes-Benz-rallikate kapott on loomulikult matt must. Kilega sai tehtud. No et äkki kunagi on tahtmine tegu tagasi pöörata, siis lihtsam.
Siis kruvisin alla pentad. Härrasmehel on alati jooks pentasid riiulis, ütleb rahvatarkus. Mul pole küll orikad, vaid briti-pentad, aga selle kere jaoks kõik õiged mõõdud- 15x7 ja et11.
Hädavajalik optiline tuuning tehtud, sai asuda tehnika kallale.
Esisillas ei saanud suurt midagi alles jätta. Sarniirid, rooliotsad, keskmine varras, pendelhoob, järeljooksu padjad, rooliamort. Samas näpistasime ka vedrudel keeru maha. Sai kohe parem.
Õnnestus hankida ka üks ralli-lisa- W123 originaal-karterikaitse. Ja külge polditud. Sellest pole kahjuks pilti.
Viimane tegu, millest ka pilti pole, on uus sumps. Püksid olid tal hiljuti vahetatud, sealt edasi sai nüüd uus.
Kuna 250 ja ka 280 sumpsid olid nii bosali kui walkeri puhul tehasetellimused, siis läks käiku plaanB, õigemini plaanD ehk 300D sumps. Vahe on selles, et kui 280-l on kaks toru otsast lõpuni, 250-l kaks toru keskmise pütini, sealt edasi üks toru, siis 300D-l üks toru algusest lõpuni. Mul siis pükstest alates. Vahe on ka hinnas
Siiani kõik.
Tagarattalaagrid ootavad vahetamist.
Luuk lasi läbi, teipisin esailgu kinni. Küllap äravoolud umbes, vaatab soojal ja valgel ajal seda.
On valmis varutud ja ootavad külgekruvimist kaks olulist ralli-lisa- cibie bi-oscarid ja tahhokas. Viimane on pärit poolast, ebay kaudu. ja on väga hämmastav:
Mina pole varem näinud
-elektronkella
-ampermeetrit
-rohelist lambikest ploki vasakus servas
-punast kirja, mis hoiatab musta jää eest- see on all keskel kahe nupu vahel, kus roolisamba-automaatidel PRNDSL-seier oli. Plokk on pärit 79. aasta 250 küljest.