14-02-2007, 01:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2007, 12:48 AM ja muutjaks oli rauntz.)
Mark: Mercedes-Benz C32 AMG
Väljalaskeaasta: 05/2001
Läbisõit: 172 000 km (reaalne läbisõit)
Võimsus: 260 KW -354HP
Mootori valem: 3.2 V6 kompressor
0-100 km/h 5,2 sek
Lisavarustus: hooldusraamat, kliimaseade, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 6x turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (Brabus monoblock V 8 x 18" ees ja 9,5x18" taga), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, Bose heli, orig. kassett stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (AMG), peatoed tagaistmetel, xenon laternad, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, AMG nahkpolster, 2x peeglid päikesesirmides, C32 logoga käigukanginupp, 8 x kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, ESP, puldist avatav pagasiruum, vihmasensor, valgussensor...
Muud: Tegemist siis AMG C-klassiga, millel pisut rohkem võimu ja varustust peal kui tava C-l. Käiguvahetus pidavat ka 35% kiiremini toimuma kui tavakastil. Värvus on must metallik.
Autol olemas nii tavalised 18" veljed koos talverehvidega kui ka Brabuse 18" suverehvidega (tagumised pisut laiemad, 9,5")
Sisu on tumehall AMG, istmed nahast, juhiistmel näha vasakul küljel kulumise märke.
Esialgsed vead: Kompressori sidur vaja vahetada, drosselklapp samuti. Läheb müüja garantii alla. Veepumbas täheldatud väikest tirinat, saan ka selle garantiiga ära parandatud. Edit: Tänaseks päevaks need vead kõik kõrvaldatud, lisaks vahetatud ka kõik rihmarullid+pinguti ning kompressori jahutipump. Drosselit polnud tarvis vahetada, piisas oksüdeerunud pistikute vahetamisest.
http://pilt.delfi.ee/picture/269001/
Terv,
Rauno Oidekivi
56 272 834
rauno@starman.ee
Tõin mõne pildi ka välja....
Väljalaskeaasta: 05/2001
Läbisõit: 172 000 km (reaalne läbisõit)
Võimsus: 260 KW -354HP
Mootori valem: 3.2 V6 kompressor
0-100 km/h 5,2 sek
Lisavarustus: hooldusraamat, kliimaseade, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 6x turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (Brabus monoblock V 8 x 18" ees ja 9,5x18" taga), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, Bose heli, orig. kassett stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (AMG), peatoed tagaistmetel, xenon laternad, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, AMG nahkpolster, 2x peeglid päikesesirmides, C32 logoga käigukanginupp, 8 x kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, ESP, puldist avatav pagasiruum, vihmasensor, valgussensor...
Muud: Tegemist siis AMG C-klassiga, millel pisut rohkem võimu ja varustust peal kui tava C-l. Käiguvahetus pidavat ka 35% kiiremini toimuma kui tavakastil. Värvus on must metallik.
Autol olemas nii tavalised 18" veljed koos talverehvidega kui ka Brabuse 18" suverehvidega (tagumised pisut laiemad, 9,5")
Sisu on tumehall AMG, istmed nahast, juhiistmel näha vasakul küljel kulumise märke.
Esialgsed vead: Kompressori sidur vaja vahetada, drosselklapp samuti. Läheb müüja garantii alla. Veepumbas täheldatud väikest tirinat, saan ka selle garantiiga ära parandatud. Edit: Tänaseks päevaks need vead kõik kõrvaldatud, lisaks vahetatud ka kõik rihmarullid+pinguti ning kompressori jahutipump. Drosselit polnud tarvis vahetada, piisas oksüdeerunud pistikute vahetamisest.
http://pilt.delfi.ee/picture/269001/
Terv,
Rauno Oidekivi
56 272 834
rauno@starman.ee
Tõin mõne pildi ka välja....
perpetum mobile