11-10-2015, 01:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2017, 09:40 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Teema siis minu esimesest Mercedest.
Hommikul voodis Blocketis surfates jäi ette pill, mis on huvi pakkunud juba paar aastat. Nimelt MB CE kupee. Kuna korralikke pillide hinnad jäävad siin 5000 eurost ülesse poole siis puhtalt vaatamiseks see jäigi. Kuni tänase hommikuni. Tõmbasin kõned peale 10 minutit enne 9-t ja tund aega hiljem olin autot vaatamas Stockholmi kõige hullemas gettos - Rinkebys. Auto seisis ilusti garaazis paksu tolmukihi all, kuna viimati sõitis see märtsis. Hr Hussein Hassan, kes oli omanik, loetles viisakalt ülesse, et mis kõik tehtud on autoga viimase aastal jooksul - uued pidurid, uued amordid, uus radikas, õli vahetatud 5000km tagasi, rihm, salongis kõik kustunud pirnid uued jne. Proovisõitu eriti ei saanud va 15m edasi ja tagasi garaazis. Kõik tundus justkui ok olema. Tüüpiliselt antud Mersule leidub pindmist roostet esitiibadel ja ustel, õnneks suht vähe, niiet 15m pealt paistab jõle hea.
Mootor toimib ilusti, 162kw tunduvad suuremalt jaolt alles olema, ülekanne selline, et pöörded kuidagi kõrged - 110kmh on 3000rpm, ei tea kas antud kastil üldse overdrive ongi
Selline oli auto ostuhetkel:
Kuna auto oli ajutiselt arvelt maas, ülevaatus puudus ja automaks maksmata sai kojusõiduks (45km) külge kruvitud Transiti numbrid.
Kodulähedases Statoilis sai rehve pumpama mindud ning kohalike korrapidajatega kohtutud.
Probleeme ei tekkinud
Kodus sai esimese asjana kiire pesu tehtud, auto läks vähe viisakamaks
Ning seejärel hakkasin uurima, mis autos leidub:
Orig tööriistad:
Kõik ülevaatuste paberid alates aastast 2000, mil auto Rootsi toodi:
Esimene hooldus Rootsis, mis on ka viimane sissekanne hooldusraamatus:
Sisu ise
Ja seejärel lihtsalt kruiisitud (juhiuks lahti, sellest ka see liistude näiline kokku mittesobivus
Plaanid: 17 või 18 tolli AMG Monoblock:
Või 18 Brabus Monoblock
Keretööd
Vähe retroma olemusega stereo
Tegeleda el antenniga, mis poolenisti välja jookseb, konditsioneer tööle saada, katuseluugi ja akende siinid määrida, tagaaknasoojendus tööle saada jne jne
Hommikul voodis Blocketis surfates jäi ette pill, mis on huvi pakkunud juba paar aastat. Nimelt MB CE kupee. Kuna korralikke pillide hinnad jäävad siin 5000 eurost ülesse poole siis puhtalt vaatamiseks see jäigi. Kuni tänase hommikuni. Tõmbasin kõned peale 10 minutit enne 9-t ja tund aega hiljem olin autot vaatamas Stockholmi kõige hullemas gettos - Rinkebys. Auto seisis ilusti garaazis paksu tolmukihi all, kuna viimati sõitis see märtsis. Hr Hussein Hassan, kes oli omanik, loetles viisakalt ülesse, et mis kõik tehtud on autoga viimase aastal jooksul - uued pidurid, uued amordid, uus radikas, õli vahetatud 5000km tagasi, rihm, salongis kõik kustunud pirnid uued jne. Proovisõitu eriti ei saanud va 15m edasi ja tagasi garaazis. Kõik tundus justkui ok olema. Tüüpiliselt antud Mersule leidub pindmist roostet esitiibadel ja ustel, õnneks suht vähe, niiet 15m pealt paistab jõle hea.
Mootor toimib ilusti, 162kw tunduvad suuremalt jaolt alles olema, ülekanne selline, et pöörded kuidagi kõrged - 110kmh on 3000rpm, ei tea kas antud kastil üldse overdrive ongi
Selline oli auto ostuhetkel:
Kuna auto oli ajutiselt arvelt maas, ülevaatus puudus ja automaks maksmata sai kojusõiduks (45km) külge kruvitud Transiti numbrid.
Kodulähedases Statoilis sai rehve pumpama mindud ning kohalike korrapidajatega kohtutud.
Probleeme ei tekkinud
Kodus sai esimese asjana kiire pesu tehtud, auto läks vähe viisakamaks
Ning seejärel hakkasin uurima, mis autos leidub:
Orig tööriistad:
Kõik ülevaatuste paberid alates aastast 2000, mil auto Rootsi toodi:
Esimene hooldus Rootsis, mis on ka viimane sissekanne hooldusraamatus:
Sisu ise
Ja seejärel lihtsalt kruiisitud (juhiuks lahti, sellest ka see liistude näiline kokku mittesobivus
Plaanid: 17 või 18 tolli AMG Monoblock:
Või 18 Brabus Monoblock
Keretööd
Vähe retroma olemusega stereo
Tegeleda el antenniga, mis poolenisti välja jookseb, konditsioneer tööle saada, katuseluugi ja akende siinid määrida, tagaaknasoojendus tööle saada jne jne