07-10-2015, 08:27 PM
Vahepeal on jälle hulk nauditavaid kilomeetreid läbitud, sh augustis Põhja-Poola ringsõit. Täna täienes kallima pass tehnilise ülevaatuse sissekandega, kuid tindi kokkuhoiu tõttu enam pitsatit ei panda
Ps peale Poolat hakkas käivitus kummaliselt lonkav ja lagisev olema. Tester külge ja tuligi välja, et 3 hõõgküünalt olid saba andnud. Silberist sai toodud täismäng originaalkarbis Bosche, mis maksid vaid ca 8 eurikut tükk. Vahetasin tõrkuvad küünlad kohe välja, mis turbokal pole just kõige lihtsam tegevus kollektorit maha võtmata. Aga kui erinevad padrunid, pikendused ja kardaanid ligi on, siis saab hakkama küll.
Ps
Hulk aega tagasi leidsin autot kraamides sellise sildi ning kaks 10-pennist, üks aastast 1950 ja teine 1990. Auto ise on passi järgi arvele võetud 11.07.91. 1999-ndast pärineb veel ostu - müügi leping, kui auto müüdi edasi teisele omanikule läbisõidul 124500 km 26800 DEM eest.
Mida need numbrid sildil võiks tähendada? Ülal on kuupäev, aga all?
Ps peale Poolat hakkas käivitus kummaliselt lonkav ja lagisev olema. Tester külge ja tuligi välja, et 3 hõõgküünalt olid saba andnud. Silberist sai toodud täismäng originaalkarbis Bosche, mis maksid vaid ca 8 eurikut tükk. Vahetasin tõrkuvad küünlad kohe välja, mis turbokal pole just kõige lihtsam tegevus kollektorit maha võtmata. Aga kui erinevad padrunid, pikendused ja kardaanid ligi on, siis saab hakkama küll.
Ps
Hulk aega tagasi leidsin autot kraamides sellise sildi ning kaks 10-pennist, üks aastast 1950 ja teine 1990. Auto ise on passi järgi arvele võetud 11.07.91. 1999-ndast pärineb veel ostu - müügi leping, kui auto müüdi edasi teisele omanikule läbisõidul 124500 km 26800 DEM eest.
Mida need numbrid sildil võiks tähendada? Ülal on kuupäev, aga all?