21-09-2015, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2015, 10:23 AM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
(21-09-2015, 08:19 AM)tns-one Kirjutas: Teie enam mitte vait jääva viskosiduri ja mittetöötavate kliimaradikate häda on seotud - õigemini esimese põhjustab teine.
Selle peale mõtlesin ise ka, kuid tegelikult tundub, et minu auto puhul neil asjadel puudub seos. Tean, et töötav kliima paneb märksa suurema koormuse jahutusradikale. Aga antud juhul paigaldasin selle lärmava BEHR visko ammu enne kui kliima ära täitsin. Ja proovisin sõita nii kliimaga kui ilma, aga midagi ei muutu. Pealegi maanteel ei tohiks viskot üldse vaja olla. Praegugi sõidan ma praegu oma mittetöötavav viskoga kenasti umbes 85-95 kraadi juures. Aga minu uus termosidur jauras kogu aeg niipea kui mootori temp saavutas 80 kraadi.
Ise oskan kahtlustada kahte asja:
1. viga viskos endas, ehk tema bimetall lülitusplaati tuleks väänata veidi pehmemekas (ma ei tea kas kannatab väänata), aga teoreetiliselt saaks seda reguleerida.
2. viga auto radiaatoris, mille õhukanalid on ummistunud ja õhk ei puhu piisavalt läbi. Mootori suudab veel enam vähem maha jahutada, kuid viskoni jahedamat õhku ei jõua. Sest kui käega katsuda, siis visko ümbrus on ikka tuline küll.
Aga mis asi neid esimesi kliimaventikaid lülitama peab? Nad ei pea ju ometi kohe käivituma kui kliima sisse lülitad? Neil peaks ikka mingi termoandur kuskil olema?
Terve aasta poole aastaga