07-08-2015, 12:17 PM
... kord iga asi saab otsa ... /laulusalmist/
Nüüdseks mu kurbik teeninud mind 8 aastat ja vanadusnõtruse märke tasapisi ikka ilmneb. Vasak esimene poritiib näitab tõsiseid roostemärke vaatamata kõikvõimalikule hoolele. Pidurisupportite, nii ees kui taga, kummid vajasid vahetust koos kolvipindade puhastuse/lihvimisega/määrimisega (2015 kevad). Mõned aastat tagasi vahetatud esimesed pidurikettad tuli samuti vahetada vibreerimise tõttu uute vastu. (2015 august). Mõlemad esimesed alumised sharniirid said uued. (2015 mai) Tagasilla esimesed suured kummipuksid väsisid liialt ja said vahetatud (2014 suvi). Esimest korda lisasin mootorisse õlivahetushoolduste vahel 0,4 l lisaõli (kas põhjuseks 5W-40 täissündi kasutamine?) seni 10W-30 kasutusel olnud. Uued esimesed piduriklotsid (2015 juuli). Käsipiduri klotside vedrud lihtsalt roostetasid läbi ja klotsid hakkasid trumli külgi sööma. Uus komplekt ja asi korras. (aprill 2015)
Vist oleks otstarbekas enne talve ka "Hõbenoolt" külastada sest talve külmadega mõtles käigukast külmalt veidi pikalt käiguvahetus vahetuse üle.
Ah jaa - Esiklaas sai ka uus! Albu kandi remondis teelõik, mis sobis mulle kulgemiseks, ärgitas mõne teise kruusaralliks ja nii see kivi tuli :-(
Vaatamata kõigele pean siiski sügavalt kummardama Saksa inseneride ees kes selle masina üllitasid. TUBLID MEHED. Minul jääb üle vaid sõita.
Nüüdseks mu kurbik teeninud mind 8 aastat ja vanadusnõtruse märke tasapisi ikka ilmneb. Vasak esimene poritiib näitab tõsiseid roostemärke vaatamata kõikvõimalikule hoolele. Pidurisupportite, nii ees kui taga, kummid vajasid vahetust koos kolvipindade puhastuse/lihvimisega/määrimisega (2015 kevad). Mõned aastat tagasi vahetatud esimesed pidurikettad tuli samuti vahetada vibreerimise tõttu uute vastu. (2015 august). Mõlemad esimesed alumised sharniirid said uued. (2015 mai) Tagasilla esimesed suured kummipuksid väsisid liialt ja said vahetatud (2014 suvi). Esimest korda lisasin mootorisse õlivahetushoolduste vahel 0,4 l lisaõli (kas põhjuseks 5W-40 täissündi kasutamine?) seni 10W-30 kasutusel olnud. Uued esimesed piduriklotsid (2015 juuli). Käsipiduri klotside vedrud lihtsalt roostetasid läbi ja klotsid hakkasid trumli külgi sööma. Uus komplekt ja asi korras. (aprill 2015)
Vist oleks otstarbekas enne talve ka "Hõbenoolt" külastada sest talve külmadega mõtles käigukast külmalt veidi pikalt käiguvahetus vahetuse üle.
Ah jaa - Esiklaas sai ka uus! Albu kandi remondis teelõik, mis sobis mulle kulgemiseks, ärgitas mõne teise kruusaralliks ja nii see kivi tuli :-(
Vaatamata kõigele pean siiski sügavalt kummardama Saksa inseneride ees kes selle masina üllitasid. TUBLID MEHED. Minul jääb üle vaid sõita.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.