30-06-2015, 11:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2015, 11:38 PM ja muutjaks oli R129.)
Iseõppiv kast tähendab seda, et ta õpib käike ISE sujuvalt vahetama - adapteerimine on sidurite lülituse kvaliteedi parandamine. Käiguvahetuse kohad on eelprogrammeeritud ja seal ei sõltu juhi sõidustiilist midagi. Hämmastav kuidas turundusosakondade möga on isegi tehniliselt haritumate meeste kõrvu jõudnud ja nende vahele ka pidama jäänud. Mis siis rääkida tavaliselt kodupermehest/naisest kelle jaoks leti taga istuv müügimees on Jumalaga suhteliselt sarnasel pulgal, no vähemalt siis kui jutt käib autodest.
Õige on see, et kui korraks teha kick down, siis mõned sekundid on kast erksam - niiöelda ooterižiimis, sest kui juht on korraks gaasi põhja vajutanud, ju on tal siis ikka tõsi taga. Osa mootoreid/kaste teevad peale tugevat pidurdust ka ühe käigu allavajutuse, justkui ootaks, et nüüd läheb kohe andmiseks.
Seda mootorit peaks saama alt ka veidi ärksamaks. C55 ja CLK55 millel olid samad mootorid oli alumise otsa väändes vaks vahet. Minu C55 (W203) läks pelgalt gaasi andes kohalt minema suitsupahvakuga, samas kui CLK (W208) lasi kuuldavale ainult kerge vilina.
Üks aspekt on muidugi ka veel mudeli asetsuses üldises brändi hierarhias. Tuletage meelde, kui E55 kompressor oli kõige kiirem Mercedes üldse, mispeale SL55 sai tasuta softi uuenduse näol ca 30 hobust juurde, et ta ka hinnakirja ülemise osa vallutanuna sama kohta kiirendustabelites omaks.
Õige on see, et kui korraks teha kick down, siis mõned sekundid on kast erksam - niiöelda ooterižiimis, sest kui juht on korraks gaasi põhja vajutanud, ju on tal siis ikka tõsi taga. Osa mootoreid/kaste teevad peale tugevat pidurdust ka ühe käigu allavajutuse, justkui ootaks, et nüüd läheb kohe andmiseks.
Seda mootorit peaks saama alt ka veidi ärksamaks. C55 ja CLK55 millel olid samad mootorid oli alumise otsa väändes vaks vahet. Minu C55 (W203) läks pelgalt gaasi andes kohalt minema suitsupahvakuga, samas kui CLK (W208) lasi kuuldavale ainult kerge vilina.
Üks aspekt on muidugi ka veel mudeli asetsuses üldises brändi hierarhias. Tuletage meelde, kui E55 kompressor oli kõige kiirem Mercedes üldse, mispeale SL55 sai tasuta softi uuenduse näol ca 30 hobust juurde, et ta ka hinnakirja ülemise osa vallutanuna sama kohta kiirendustabelites omaks.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858