30-06-2015, 11:55 AM
Vahepeal olen mõtteid kogunud ja oma elu esimese AMG-ga veidi lähemalt tutvust teinud ning auto eripärasid tundma õppinud. Varasemalt teemaks olnud käigukasti veidrustega olen nüüdseks harjunud ning enamikel juhtudel õnnestub soovi korral ka vajalik kiirendus tagada. Põhimõtteliselt tundub võti olevat enne vajalikku kiirendamist paar korda gaasi kiirelt põhja vajutamises, mispeale Mercedes justkui mõistab, et nüüd kohe-kohe on minek ja möödasõidud saab valutult tehtud.
Teise aspektina olen viimasel ajal enne väiksema kiirusega läbitavat kurvi või pööret ESP välja lülitanud ning selle lihtsa lükke tagajärjel mootori võimsust enam ei piirata kuid piduritega diferentsiaali tööd reguleeritakse - selline viis aitab oluliselt kiirendusele kaasa.
Ühtlasi avastasin, et pole pildimaterjaliga foorumit just liiga hellalt kostitanud, seega kookisin telefonist mõned klõpsud välja ja panen need nüüd siia.
![[Pilt: 28657-DSC_0432.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/28657-DSC_0432.JPG)
![[Pilt: 52328-DSC_0435.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52328-DSC_0435.JPG)
![[Pilt: 44936-DSC_0436.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/44936-DSC_0436.JPG)
![[Pilt: 22537-DSC_0437.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/22537-DSC_0437.JPG)
Auto hall värvus suudab väga edukalt peita mustust, mistõttu liiga tihti punnsilma just pesema ei pea. Kõige esimesena annavad pesu vajadusest märku esimesed veljed, mis piduritolmuga kaetuna lähevad kiirelt tuhmiks ning halvendavad üldmuljet.
Ühel ilusal suvepäeval tegin ka esimese korralikuma pesu ning katsin kiirelt ka vahakorraga. Kahjuks ei avaldu piltidel kogu see vaev, sest päikselise ilmaga fotografeerimise oksus jätab tublisti soovida. Minu arvates on parim rakurss W210 AMG jaoks otse küljelt vaadatuna - auto jätab soliidse kuid siiski ähvardava mulje. Ehtne hunt lambanahas.
![[Pilt: 93946-DSC_0730.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/93946-DSC_0730.JPG)
Salong tundub olevat selle konkreetse AMG leivanumber. See on üsna hästi säilinud ning algupärane. Uksepolstritel on küll mõned kraapsud ja muljumisjäljed ning keskkonsooli puitosadele oleks justkui värvi peale tilkunud, kuid üldmulje on hea. Ja see AMG rool meeldib mulle väga.
![[Pilt: 87323-DSC_0742.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87323-DSC_0742.JPG)
![[Pilt: 88548-DSC_0749.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/88548-DSC_0749.JPG)
![[Pilt: 74437-DSC_0771.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/74437-DSC_0771.JPG)
Vanakooli MB keskkonsooli nupumeri - olid veel ajad, kui iga mugavusfunktsiooni kasutamiseks oli vaja teostada konkreetne vajutus
![[Pilt: 55448-DSC_0746.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/55448-DSC_0746.JPG)
Tagaistujatel ei hakka ka sügisel-kevadel tagumik külmetama
![[Pilt: 52734-DSC_0753.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52734-DSC_0753.JPG)
Nii nagu väljast, ei ole ka sees istudes alati aru saada, et tegemist on millegi enamaga kui takso. Üks väheseid viiteid kapoti all vallapäästmist ootavatele hobustele on siin
![[Pilt: 46646-DSC_0769.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/46646-DSC_0769.JPG)
Lõpetuseks ka veidi tehnikapoolest. Tegemist on siiski vana Mercedesega, mistõttu vajab see aegajalt ka hoolt. Sõbra käes ütles töölepingu üles tagumine parem aknatõstuk - loodan selle siiski peagi ära parandada.
Muret teevad veel 70-80 km/h kiirusel esinev vibratsioon (kardan, et kardaan, sest kiirendamisel läheb hullemaks) ning intensiivsemal kasutamisel (ehk soojendes) ebameeldivat vibratsiooni tekitavad pidurid (see võib olla põhjustatud ka rattalaagritest). Lisaks ei ole ma veermiku osaga ikkagi päris rahul, sest järsematel ebatasasustel on kuulda kolksatusi. Kõik peaks olema tihe ja hea, aga sõidumulje seda hetkel ei kinnita.
Teise aspektina olen viimasel ajal enne väiksema kiirusega läbitavat kurvi või pööret ESP välja lülitanud ning selle lihtsa lükke tagajärjel mootori võimsust enam ei piirata kuid piduritega diferentsiaali tööd reguleeritakse - selline viis aitab oluliselt kiirendusele kaasa.
Ühtlasi avastasin, et pole pildimaterjaliga foorumit just liiga hellalt kostitanud, seega kookisin telefonist mõned klõpsud välja ja panen need nüüd siia.
Auto hall värvus suudab väga edukalt peita mustust, mistõttu liiga tihti punnsilma just pesema ei pea. Kõige esimesena annavad pesu vajadusest märku esimesed veljed, mis piduritolmuga kaetuna lähevad kiirelt tuhmiks ning halvendavad üldmuljet.
Ühel ilusal suvepäeval tegin ka esimese korralikuma pesu ning katsin kiirelt ka vahakorraga. Kahjuks ei avaldu piltidel kogu see vaev, sest päikselise ilmaga fotografeerimise oksus jätab tublisti soovida. Minu arvates on parim rakurss W210 AMG jaoks otse küljelt vaadatuna - auto jätab soliidse kuid siiski ähvardava mulje. Ehtne hunt lambanahas.
Salong tundub olevat selle konkreetse AMG leivanumber. See on üsna hästi säilinud ning algupärane. Uksepolstritel on küll mõned kraapsud ja muljumisjäljed ning keskkonsooli puitosadele oleks justkui värvi peale tilkunud, kuid üldmulje on hea. Ja see AMG rool meeldib mulle väga.
Vanakooli MB keskkonsooli nupumeri - olid veel ajad, kui iga mugavusfunktsiooni kasutamiseks oli vaja teostada konkreetne vajutus
Tagaistujatel ei hakka ka sügisel-kevadel tagumik külmetama
Nii nagu väljast, ei ole ka sees istudes alati aru saada, et tegemist on millegi enamaga kui takso. Üks väheseid viiteid kapoti all vallapäästmist ootavatele hobustele on siin
Lõpetuseks ka veidi tehnikapoolest. Tegemist on siiski vana Mercedesega, mistõttu vajab see aegajalt ka hoolt. Sõbra käes ütles töölepingu üles tagumine parem aknatõstuk - loodan selle siiski peagi ära parandada.
Muret teevad veel 70-80 km/h kiirusel esinev vibratsioon (kardan, et kardaan, sest kiirendamisel läheb hullemaks) ning intensiivsemal kasutamisel (ehk soojendes) ebameeldivat vibratsiooni tekitavad pidurid (see võib olla põhjustatud ka rattalaagritest). Lisaks ei ole ma veermiku osaga ikkagi päris rahul, sest järsematel ebatasasustel on kuulda kolksatusi. Kõik peaks olema tihe ja hea, aga sõidumulje seda hetkel ei kinnita.