18-06-2015, 06:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2015, 07:01 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Automaatkast siiski vist pole veel väga tähelepanunõudlikuks muutunud, samas viimane kord lesvenis käies näitas mingit kastiga seotud viga...
Igatahes lesvenis sai kunagi uuesti konsultatsioonis käidud ja jõudsime järeldusele et külmast peast värin tuleb hoopis mitte töötavast mootoripadjast. Soojalt polnud nagu midagi kui just pidurit ei hoidnud ja nn põletada ei tahtnud, samas külmalt väristas nii mis hirmus. Nüüd siis tellisin uue padja, parempoolse, mootor sinnapoole ju väändub ja peaks sellega asi vask olema.
Aga teine küsimus ja mure, millele võiks ka rohtu leida on 90-100C vahel töötav mootor. Sojaks läheb väga hästi, mingit probleemi, aga maha jahutada ummikus on keeruline. Ma tean et visko mul ei tööta, seega seal see kala peitub, aga valikuid on selle parandamiseks kaks... Üks valik oleks teha korda visko süsteem ja leida radika tuulekoda, mis minul katki on, samas teine valik oleks loobuda viskost ja otsida piisavalt suur elektriventilaator ja see termolülitiga tööle panna... Mõlema eelarve tuleks samasse auku, samas olen viskode kohta kuulnud päris palju negatiivset tagasisisdet, odavamate kohta eriti.
Konditsioneeriga maadlen ka vaikselt või murran pead et kas täita või mitte, ventikas ees on küll kutu (uus, kellegi vana - soolas) aga samas saaks selle sama radikaga tekitada mootorile piisavat jahutusmomenti kui see termolülitiga ära ühendada...
Väljamaa foorumid väidavad el radikale üleminekut nii ja naa, kes kiidab, kes laidab... On kellegil omal kogemusi?
Klaas sai igatahes vahetatud, hea sõita nüüd...
Oskab ka keegi mingit isetegemise vahendit soovitada nahkistmete hooldamiseks ja korrastamiseks? Olen neile vahepeal süüa andnud, aga äkki mitte piisavalt või õigete vahenditega.
Igatahes lesvenis sai kunagi uuesti konsultatsioonis käidud ja jõudsime järeldusele et külmast peast värin tuleb hoopis mitte töötavast mootoripadjast. Soojalt polnud nagu midagi kui just pidurit ei hoidnud ja nn põletada ei tahtnud, samas külmalt väristas nii mis hirmus. Nüüd siis tellisin uue padja, parempoolse, mootor sinnapoole ju väändub ja peaks sellega asi vask olema.
Aga teine küsimus ja mure, millele võiks ka rohtu leida on 90-100C vahel töötav mootor. Sojaks läheb väga hästi, mingit probleemi, aga maha jahutada ummikus on keeruline. Ma tean et visko mul ei tööta, seega seal see kala peitub, aga valikuid on selle parandamiseks kaks... Üks valik oleks teha korda visko süsteem ja leida radika tuulekoda, mis minul katki on, samas teine valik oleks loobuda viskost ja otsida piisavalt suur elektriventilaator ja see termolülitiga tööle panna... Mõlema eelarve tuleks samasse auku, samas olen viskode kohta kuulnud päris palju negatiivset tagasisisdet, odavamate kohta eriti.
Konditsioneeriga maadlen ka vaikselt või murran pead et kas täita või mitte, ventikas ees on küll kutu (uus, kellegi vana - soolas) aga samas saaks selle sama radikaga tekitada mootorile piisavat jahutusmomenti kui see termolülitiga ära ühendada...
Väljamaa foorumid väidavad el radikale üleminekut nii ja naa, kes kiidab, kes laidab... On kellegil omal kogemusi?
Klaas sai igatahes vahetatud, hea sõita nüüd...
Oskab ka keegi mingit isetegemise vahendit soovitada nahkistmete hooldamiseks ja korrastamiseks? Olen neile vahepeal süüa andnud, aga äkki mitte piisavalt või õigete vahenditega.