26-05-2015, 09:45 PM
(26-05-2015, 03:24 PM)Valge välk Kirjutas: Tõsi - Mercedese puhul on alati kiirendusnäitajad veidi kehvemad kui võimsus lubaks arvata (vähemalt kuni E55 Kompressori tulekuni). Konkreetsel W210 mudelil on kaks asja, mis takistavad täit mootori potentsiaali kasutamast: käigukast ning lahtine diferentsiaal. Ütleks omast kogemusest, et piiratud libisemisega (Torsen ei pruugi selle auto puhul soovitud tulemit anda) diferentsiaal aitaks üsna oluliselt suutlikust tõsta ja seda just aeglasemast pöördest või kurvist väljakiirendamisel. Kahjuks originaalina seda isegi ei pakutud - ju ei nähtud Auobahnil tehtavate testsõitude analüüsimisel selle järgi vajadust. Käigukasti probleemist juba eespool rääkisin.
No lahtisele difrile leiab rohtu. Parim MB-dele saadaolev peax hetkel olema Wavetrack-i toodang:
http://www.wavetrac.net/technical.htm
Lähim diiler on Soomes:
http://shop.mamasan.fi/product/show/3438...-lukkopera
Üx Saksamaal asuv diiler pakub aga tunduvalt paremat hinda (või on neil mingi vana hinnakiri üleval):
https://www.em-racing.de/Wavetrac_1__MERCEDES-BENZ
Umbes 1000 EUR-ise hinna korral olexin kohe valmis oma 16v-legi Wavetrack-i difriluku ostma, aga Soome diileri lehel on 16v luku hinnax 1550 ja Saxa diileri lehel seda pole. 1550 tundub veidi krõbe hind hetkel (arvestades, et see lisa 550 EUR-i kulub reduktori remontkomplekti ja töö peale kindlasti ära).
Kas sellel E55 AMG-l kasutati juba iseõppivat automaatkasti? Äkki annab seda veidi seadistada või progeda, et käiguvahetus loogika ühesem olex ja vähem varieerux? Hents või mõni muu teadjam oskab äkki kommenteerida.
Mis sellesse Peugeot 205 GTI-sse puutub, siis see on ka üx auto, mis mulle oma legendaarsuse ja välimuse tõttu väga huvi pakub, aga millega pole ise kokku puutunud. Ostuplaanidki on aegajalt peast läbi käinud, aga õnnex on alati meenunud, et mul peax Tartu kandis üx 2.3-16 olema ja kaks hobiautot olex hetkel liig.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!