26-05-2015, 01:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2015, 01:15 PM ja muutjaks oli hents99.)
Tegelikult on kaks asja, mis alati käsikäes ei käi: Kiire auto ja võimas auto.
16V on näiteks tänaval väga kiire auto, st selle autoga saab väga kiiresti sõita. Juhitavus, 50/50 kaalujaotus, käigukasti ülekanded, mootori pöörete vahemik jne.
Diislitel on kõvasti väänet, aga väga väga väike vahemik. Üks huvitav diiselmootor on näiteks BMW E60 535 ehk 3.0 kahe turboga. See käib päris pikalt ja nagu bensumootor.
Ülejäänutel on sisuliselt efektiivne ala 1500-2500/3000 rpm, üle 3500 juba kukub suht auku. Chippides saab asja veidi paremaks ka kõrgematel pööretel, aga ehitus on lihsalt "öko".
Nagu common-rail vs vana diisel. Common-rail on efektiivsem ja seda eelkõige alt otsast, ülemine ots on lihtsalt null. Vanakooli diisel jälle käib sisuliselt nagu bensukas, vabalt 6000-7000rpm, aga väänet ei saa nii palju.
Võiks oma 16V`ga E55 joonele panna küll, peaks suht sarnased jõunumbrid olema. Massivahe muidugi ilmselt ca 300kg minu kasuks.
16V on näiteks tänaval väga kiire auto, st selle autoga saab väga kiiresti sõita. Juhitavus, 50/50 kaalujaotus, käigukasti ülekanded, mootori pöörete vahemik jne.
Diislitel on kõvasti väänet, aga väga väga väike vahemik. Üks huvitav diiselmootor on näiteks BMW E60 535 ehk 3.0 kahe turboga. See käib päris pikalt ja nagu bensumootor.
Ülejäänutel on sisuliselt efektiivne ala 1500-2500/3000 rpm, üle 3500 juba kukub suht auku. Chippides saab asja veidi paremaks ka kõrgematel pööretel, aga ehitus on lihsalt "öko".
Nagu common-rail vs vana diisel. Common-rail on efektiivsem ja seda eelkõige alt otsast, ülemine ots on lihtsalt null. Vanakooli diisel jälle käib sisuliselt nagu bensukas, vabalt 6000-7000rpm, aga väänet ei saa nii palju.
Võiks oma 16V`ga E55 joonele panna küll, peaks suht sarnased jõunumbrid olema. Massivahe muidugi ilmselt ca 300kg minu kasuks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering