06-05-2015, 03:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2015, 03:40 PM ja muutjaks oli MarJ.)
(06-05-2015, 09:09 AM)tns-one Kirjutas: Hommikuti kodutuid sooja otsivaid kodutuid ei pea rattakoobastest eemale peletama? E500 ikka tehase tippmark, need alati madalamad olnud
Sihik on jah puudu ja esituled tunduvad ka vähemalt pildilt suht ratsitud. Ma ei tea, kas nendel masinatel tuled klaas või plastik. Klaasist tule puhul aitab juba tule juppideks osandamine, korralik pesu ja kohtadele kuhu saab, värske värvikiht. Vahe on täitsa öö ja päev.
Madaldused ja sihikud kindlasti tulevad. Tule klaasidel ei olegi väga häda midagi. Kerge pesu väljas oleks ka enne pildi tegemist olnud OK
Muidugi, kui ma näituse jaoks sooviks seda masinat teha, siis tuleks seal veel palju asju muuta/taastada. Esialgu siis plaan teha selliseks, et oleks endal tore sõita ja piisavalt kaugelt ka ilus vaadata.
(06-05-2015, 10:39 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas:tns-one Kirjutas:...esituled tunduvad ka vähemalt pildilt suht ratsitud. Ma ei tea, kas nendel masinatel tuled klaas või plastik.
Mulle tundub, et algupäraselt on tegu olnud siiski 500E mudeliga, mitte E500-ga. Lihtsalt objekt on kunagiste omanike poolt ägedamaks tehtud ja sellepärast istuvad ka need esituled ees nii valesti. Minu nägemuses ei ole mõtet seda kapotti enam värvida, vaid selle võiks näiteks puuriida peale tõsta. Kui sa tahad, et see auto ei jääks väga maha 500E hinnakasvu kampaaniast, oleks mõistlik kohelda teda kui klassikut. Need ajad, mil moodsam W124 = ägedam 124 said umbes 10 aastat tagasi läbi juba.
Tavalistel taksodel piisas, kui esitulel vahetada vana tüübi klaas E-mudeli kaasi vastu. Ilmselt käib ta 500-l samamoodi, kuid kust sa need E500 klaasid võtad? Viiesajase tuled on täiesti teised kui tavalistel. Ma arvan, et kordades odavam on osta õige kapott ja võre.
Kus juures ostes ma arvasin ise seda samust, et peaks 500E pigem olema, aga noh, mis ma ikka eelmise omanikuga vaidlen, kui ise kindlalt ei tea ka. Selge on see, et tuuningukätt on selle masina peal piisavalt proovitud erinevatest otstest. Nipet-näpet suutnud tänaseks paremaks sättida, aga omajagu veel minna. Selleks, et see auto päris sünnipärase sarnaseks saaks, läheks sinna 2-3 x veel lisaks minu esialgsele kalkullile +4-5k€.
Praegu jätan ta väljast selliseks nagu on st moodsama sportliku E500 face´iga. Tuledega siis vaatab, mis välja mõtleb. Panen muud MB vidinad ka külge ning lasen madalamaks, eks siis otsusta edasi. Mul seal kapoti ja põhja all nii mõnigi asi ootab parendamist. Suunan praegused ressursid sinna. Terveks suveks vähemasti tegevust (loe: raha paigutamist) jagub
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
W213 E220d 2018
W447 V250 2018