29-04-2015, 03:24 PM
2014 hooaeg möödus W123 jaoks üpris väikse läbisõiduga, kokku sai ehk 2000 - 3000km läbitud.
2014 toimus ka väike plekimõlkimine, kui jalgrattur eelmise aasta aprillis autole juhipoolse külje pealt sisse otsustas sõita. Esitiib koos kroomliistuga said kannatada, rattur lõpetas kapoti peal, aga õnneks viga ei saanud.
eBayst tellisin uue kroomi, esitiib sai värvitöökojas sirgeks tõmmatud ja värvitud. Vahetasin ka auto kapoti, kuid tagantjärgi kahetsen seda - uus B-plekk on vanast originaalist palju pehmem ja õhem, ei kannata võrdlust. Samas olid vanal kapotil valtsid seestpoolt roostekarva, samuti oli kapotti keevitatud juba. Nüüd on ustest eespool olevad nähtavad kereplekid viimase mõne aasta jooksul kõik välja vahetatud: esipõlle plekid, esitiivad, kapott. Enam ei ole ühtegi ratsitud ja keevitatud ühendust, kõik on korrektselt poltide/kruvidega kinnitatud.
Suve lõpus kukkus kõrvalistuja poolne tagumine küljeklaas ukse sisse ja ei liikunud enam vändast. Kahtlustasin esialgu, et midagi on lihtsalt lahti tulnud. Ust seest lahti lammutades nägin aga, et klaasi alumise serva külge kinnitatud plekk oli läbi mädanenud. Õnneks oli kodus teine klaas koos korraliku(ma) metallosaga olemas. See sai puhastatud ja kerevahaga üle ujutatud, et mõni aeg kestaks.
Muus osas toimis auto eeskujulikult, ainult külma mootori värisemise murega ei olnud aega tegeleda.
2015 hooaeg algas pihta, ajasin auto graažist välja ja pesin tolmu maha. Erilisi plaane selleks aastaks ei ole. Tahaks masina korras hoida ja sõita.
2014 toimus ka väike plekimõlkimine, kui jalgrattur eelmise aasta aprillis autole juhipoolse külje pealt sisse otsustas sõita. Esitiib koos kroomliistuga said kannatada, rattur lõpetas kapoti peal, aga õnneks viga ei saanud.
eBayst tellisin uue kroomi, esitiib sai värvitöökojas sirgeks tõmmatud ja värvitud. Vahetasin ka auto kapoti, kuid tagantjärgi kahetsen seda - uus B-plekk on vanast originaalist palju pehmem ja õhem, ei kannata võrdlust. Samas olid vanal kapotil valtsid seestpoolt roostekarva, samuti oli kapotti keevitatud juba. Nüüd on ustest eespool olevad nähtavad kereplekid viimase mõne aasta jooksul kõik välja vahetatud: esipõlle plekid, esitiivad, kapott. Enam ei ole ühtegi ratsitud ja keevitatud ühendust, kõik on korrektselt poltide/kruvidega kinnitatud.
Suve lõpus kukkus kõrvalistuja poolne tagumine küljeklaas ukse sisse ja ei liikunud enam vändast. Kahtlustasin esialgu, et midagi on lihtsalt lahti tulnud. Ust seest lahti lammutades nägin aga, et klaasi alumise serva külge kinnitatud plekk oli läbi mädanenud. Õnneks oli kodus teine klaas koos korraliku(ma) metallosaga olemas. See sai puhastatud ja kerevahaga üle ujutatud, et mõni aeg kestaks.
Muus osas toimis auto eeskujulikult, ainult külma mootori värisemise murega ei olnud aega tegeleda.
2015 hooaeg algas pihta, ajasin auto graažist välja ja pesin tolmu maha. Erilisi plaane selleks aastaks ei ole. Tahaks masina korras hoida ja sõita.