28-02-2015, 12:26 AM
Okei, suur aitäh vastuste eest!
Vaatasin hooldusajaloost, et kütusefiltrit vahetati saksas ca 40000km tagasi, siis vist võiks selle ka ikkagi praeguse hoolduse käigus ära teha?! Õhufilter ja salongifilter äkki siis samuti, nad ei tohiks vist eriti kallid olla?! Vähemalt eelmistel autodel pole hullu olnud
Kas sellel mudelil on muidu salongi ja õhufiltri asukohad väga keerulises kohas? Saaks ka ise nad korra üle vaadata, kui head või halvad välja näevad.
Kasutan juhust ja küsin ka autom. käigukasti õli kohta. On levinud mingi jutt paljudel uutematel autodel et kasutatakse lifetime-õli jne, isiklikult arvan, et see natuke rumal jutt, kõik mis liigub see kulub. Mida arvaksite antud juhust, võiks vist ära vahetada? Läbisõit 200t, 2010a, E250 diisel
Vaatasin hooldusajaloost, et kütusefiltrit vahetati saksas ca 40000km tagasi, siis vist võiks selle ka ikkagi praeguse hoolduse käigus ära teha?! Õhufilter ja salongifilter äkki siis samuti, nad ei tohiks vist eriti kallid olla?! Vähemalt eelmistel autodel pole hullu olnud
Kas sellel mudelil on muidu salongi ja õhufiltri asukohad väga keerulises kohas? Saaks ka ise nad korra üle vaadata, kui head või halvad välja näevad.
Kasutan juhust ja küsin ka autom. käigukasti õli kohta. On levinud mingi jutt paljudel uutematel autodel et kasutatakse lifetime-õli jne, isiklikult arvan, et see natuke rumal jutt, kõik mis liigub see kulub. Mida arvaksite antud juhust, võiks vist ära vahetada? Läbisõit 200t, 2010a, E250 diisel