22-01-2015, 03:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2015, 03:51 AM ja muutjaks oli danil523.)
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.
Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.
Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)
Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.
Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.
Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)
Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.
Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.
Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)
Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.
Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.
Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)
Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.
Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.
Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)
Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.
Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.
Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)
Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...