02-12-2014, 07:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2014, 08:00 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Elektrikalale vistist lahendus leitud, lesvenist uus originaal väntvõlli andur külge ja siiamaani pole enam sellist viga esinenud.
Nüüd aga külmade saabudes keerutas Harjumaale -16C ja hommikuks oli minu auto aku jõuetu, starter tõmbas mootorit väga kahtlaselt ja tagatippu viskas veel pendiks mitmeid kordi üle... Tuleb jälle starterit remontima hakata.
Aku tuleb ilmselt uus soetada, aga ka see vist ei päästa käivitusprobleemi, kuna ka nullkraadises olus ei suutnud pisut taastunud akuga auto käima minna, kui muidu läheb külmalt käima esimesest pöördest (soojalt kipub kaua käivitama).
Külmalt viskab ka halli suitsu vahetevahel gaasivajutusel, aga ainult külma mootoriga, muidu sudu taga pole ja töötab hästi, samas külmalt kipub ka mõni silinder vahele jätma. Eeldan et vana viga, mis on külge jäänud - kulunud pihustiotsad ja on ka neid uusi tarvis.
Loodan et midagi tõsisemat pole, muidu tuleb vana suksu tagasi käiku võtta mis läheb käima iga kell ja igal ajal. W123 sai ka endale alumiiniumist põhjakaitsme ja lõpuks selle "lisaahju" kui plokisoojenduse et leevendada lõuna-eestis ringi liikumist.
Talverehvid said alla, Nankang SW7 mõõdus 215/60 R16 ja nendega olen esialgu rahul, eks näis mis pidamisega juhtub kui jääle satun.
Varasemalt sain ka tööle püsikiiruse hoidja, mille veaks on kangi süsteemis olevad klemmid ja neid juhtiv liigend, mis on kahjuks ära murtud või midagi on seal igatahes juhtunud nii, et kui kangi vardast rooli poole kõvemini tõugates opereerida, siis kõik funktsioonid töötavad - hea mugav, aga veidi ebatavaline.
Nüüd aga külmade saabudes keerutas Harjumaale -16C ja hommikuks oli minu auto aku jõuetu, starter tõmbas mootorit väga kahtlaselt ja tagatippu viskas veel pendiks mitmeid kordi üle... Tuleb jälle starterit remontima hakata.
Aku tuleb ilmselt uus soetada, aga ka see vist ei päästa käivitusprobleemi, kuna ka nullkraadises olus ei suutnud pisut taastunud akuga auto käima minna, kui muidu läheb külmalt käima esimesest pöördest (soojalt kipub kaua käivitama).
Külmalt viskab ka halli suitsu vahetevahel gaasivajutusel, aga ainult külma mootoriga, muidu sudu taga pole ja töötab hästi, samas külmalt kipub ka mõni silinder vahele jätma. Eeldan et vana viga, mis on külge jäänud - kulunud pihustiotsad ja on ka neid uusi tarvis.
Loodan et midagi tõsisemat pole, muidu tuleb vana suksu tagasi käiku võtta mis läheb käima iga kell ja igal ajal. W123 sai ka endale alumiiniumist põhjakaitsme ja lõpuks selle "lisaahju" kui plokisoojenduse et leevendada lõuna-eestis ringi liikumist.
Talverehvid said alla, Nankang SW7 mõõdus 215/60 R16 ja nendega olen esialgu rahul, eks näis mis pidamisega juhtub kui jääle satun.
Varasemalt sain ka tööle püsikiiruse hoidja, mille veaks on kangi süsteemis olevad klemmid ja neid juhtiv liigend, mis on kahjuks ära murtud või midagi on seal igatahes juhtunud nii, et kui kangi vardast rooli poole kõvemini tõugates opereerida, siis kõik funktsioonid töötavad - hea mugav, aga veidi ebatavaline.