02-12-2014, 05:40 PM
Lesjofors toodab ka vist W201-le mõistliku hinnaga madaldusvedrusid. Enamik saadaval olevaist vedrukomplektidest on suhtelised pehmed, seega tasux kuni 40mm madaldavate vedrude juurde jääda, et vedrustuse töövõime säilix. Jäigemad variandid on W124 suurte mootoritega variantide vedrud parajasse pikkusesse lõigatuna või H&R kangem toodang. Ex pead mõtlema kui jäigax ja madalax tahad ajada ja vastavalt sellele katsetama.
Vedrustuse peamine ülesanne lisax mugavuse tagamisele on hoida ratast pidevas kontaktis maapinnaga, et tagada rehvi haardevõime ja auto hea juhitavus. Kui vedrustuse näppimisega puusse panna (näitex liigse madaldamise käigus vedrustuse efektiivset töömaad vähendades), ei suuda vedrustus enam pidevalt rattaid maapinnaga kontaktis hoida ja auto võib näitex ebatasase pinnasega kurvis juhitavuse kaotada. Ex mõistliku sõidustiiliga on võimalik kõike kompenseerida, aga ikkagi...
Vedrustuse peamine ülesanne lisax mugavuse tagamisele on hoida ratast pidevas kontaktis maapinnaga, et tagada rehvi haardevõime ja auto hea juhitavus. Kui vedrustuse näppimisega puusse panna (näitex liigse madaldamise käigus vedrustuse efektiivset töömaad vähendades), ei suuda vedrustus enam pidevalt rattaid maapinnaga kontaktis hoida ja auto võib näitex ebatasase pinnasega kurvis juhitavuse kaotada. Ex mõistliku sõidustiiliga on võimalik kõike kompenseerida, aga ikkagi...
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!