10-11-2014, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2014, 12:52 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Aeg lendab kiiresti. HH teeb täpselt seda, mida temalt oodatakse: sõidab nurisemata. Järjekordne ülevaatus läbitud märkustega välimuse aadressil, tehnika 5-. Tagasikutsumise põhjuseks seisupidur, mis andis erinevuseks 90%.
Põhjuseks oli klotsi kinnitusvedru purunemine (auto üldist roostelembust arvestades pigem läbiroostetamine
), mille tõttu klots end kenasti viltu oli keeranud ning pidurdas vaid trumli randiga. Kui vahematel autodel tähendas klotsi vedru purunemine seda, et king hakkas vastu rummu kolisema, siis punnsilma puhul oli tal piisavalt ruumi, et end mõnusasti seal tunda ning juhikohale üldse mitte tunda anda. Ka seisupidur ise oli piisavalt tummine, et igapäevakasutuses autot kõigil ettetulnud kalletel paigal hoida.
Tänane kordusülevaatus andis piisava ühtluse, et auto rullidelt lennutada ja vajalik ühtlus saavutada. Aastaks jälle sõiduluba olemas. Kuigi Saku punkti mehed ütlesid, et säärase pitsseelikuga nad seda autot rohkem näha ei taha
. Mõistetav iseenesest...
Põhjuseks oli klotsi kinnitusvedru purunemine (auto üldist roostelembust arvestades pigem läbiroostetamine

Tänane kordusülevaatus andis piisava ühtluse, et auto rullidelt lennutada ja vajalik ühtlus saavutada. Aastaks jälle sõiduluba olemas. Kuigi Saku punkti mehed ütlesid, et säärase pitsseelikuga nad seda autot rohkem näha ei taha

