22-10-2014, 10:06 PM
Sõidab see masin ikka edasi, küll aga mööndustega...
Suutsin ära remontida katkise nivootorusiku, enam roolivõimu õli ei pea nii räigelt peale valama ja koguaeg armatuuris ei karju, et hydraulic fluid hakkab läbi saama. Sama hooga vahetasin ära ka roolivõimupumba ja mõned muud pisividinad. Nagu ikka, siis sai koos nivoo torudega ka piduritorusid näpitud ja ega needki head olnud, nendelegi sai lahendust leitud, aga tunne on, et peab ümber tegema väheke - pidur pole naljaasi, millega mängida.
Mööndused tulevad ilmselt mingisugusest elektrikremlist, millele ise rohtu otseselt leida pole võimalik. Kunagi suri auto maha keset Tallinna Espaki parklat, nõutult sai aku koolmiseni tühjaks peaaegu vändatud ja otsides lahendust sai ühendust võetud Lesveni Joonasega ja arvutit autole tutvustades leidsime vea, et motoori pöördeid ei näe. Väntvõllianduri viga, kiskusin seal samas selle lahti (paras kitsas koht) ja ennnäe imet, andur paraja mudrukihi all (õli kusjuures ei söö ja kastiõli on ka normis), niiet see puhtaks, tagasi ja auto töötas. Nüüd siis jälle, sama stsenaarium, alles sõitnud mootor, lihtsalt enam käima ei lähe, seekord isegi lubas, aga ei tööta.
Üks hetk otsustas sõidu pealt isegi, et mina enam tööd ei tee ja nii ma ta korraks teeserva parkimiskohale jätsin nii kaheks tunniks kuidas auto oli end ise ära parandanud huvitaval kombel. Nüüd siis sama lugu, lasin paar tundi puhata ja käivitus jälle... Tuleb ilmselt neid veakoode ja andureid veidi tõsisema pilguga uurida, enne kui kuskile päris teepeale jätab ja kuskilt enam abi võtta pole. Käsi lihtsalt ei haara telefoni järgi valimaks puksiiri numbrit.
Muidu normaalne, läbisõitu muudkui koguneb ja sõites on ikka tuju hea, ruumi on, nüüd saab parkida ka korralikult, jõudu on, mis veel tahta... Nüüd ainult tuleks talverehvid muretseda, et ikka see kere ka hukka lasta.
Suutsin ära remontida katkise nivootorusiku, enam roolivõimu õli ei pea nii räigelt peale valama ja koguaeg armatuuris ei karju, et hydraulic fluid hakkab läbi saama. Sama hooga vahetasin ära ka roolivõimupumba ja mõned muud pisividinad. Nagu ikka, siis sai koos nivoo torudega ka piduritorusid näpitud ja ega needki head olnud, nendelegi sai lahendust leitud, aga tunne on, et peab ümber tegema väheke - pidur pole naljaasi, millega mängida.
Mööndused tulevad ilmselt mingisugusest elektrikremlist, millele ise rohtu otseselt leida pole võimalik. Kunagi suri auto maha keset Tallinna Espaki parklat, nõutult sai aku koolmiseni tühjaks peaaegu vändatud ja otsides lahendust sai ühendust võetud Lesveni Joonasega ja arvutit autole tutvustades leidsime vea, et motoori pöördeid ei näe. Väntvõllianduri viga, kiskusin seal samas selle lahti (paras kitsas koht) ja ennnäe imet, andur paraja mudrukihi all (õli kusjuures ei söö ja kastiõli on ka normis), niiet see puhtaks, tagasi ja auto töötas. Nüüd siis jälle, sama stsenaarium, alles sõitnud mootor, lihtsalt enam käima ei lähe, seekord isegi lubas, aga ei tööta.
Üks hetk otsustas sõidu pealt isegi, et mina enam tööd ei tee ja nii ma ta korraks teeserva parkimiskohale jätsin nii kaheks tunniks kuidas auto oli end ise ära parandanud huvitaval kombel. Nüüd siis sama lugu, lasin paar tundi puhata ja käivitus jälle... Tuleb ilmselt neid veakoode ja andureid veidi tõsisema pilguga uurida, enne kui kuskile päris teepeale jätab ja kuskilt enam abi võtta pole. Käsi lihtsalt ei haara telefoni järgi valimaks puksiiri numbrit.
Muidu normaalne, läbisõitu muudkui koguneb ja sõites on ikka tuju hea, ruumi on, nüüd saab parkida ka korralikult, jõudu on, mis veel tahta... Nüüd ainult tuleks talverehvid muretseda, et ikka see kere ka hukka lasta.