11-10-2014, 11:56 PM
Jään endiselt endale kindlax, et see tagaakna sirm näeb totakas välja ja ei paranda auto välimust ega kasutusomadusi. Ülejäänud bodykit sobib aga hästi ja ma ei jõua ära oodata kui see kõik lõpux värvitud ja valmis on. Ma olen kindel, et tulemus saab väga hea.
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis seda tagaakna sirmi kasutati EVO 2 juures, kus selle ülesandex oli õhuvoolu suunamine tagatiivale parandamax aerodünaamikat. EVO 2-el oli aga kõrge tagatiib ja madala tagatiiva korral võib see sirm pigem halvendada aerodünaamikat. Kõik 16v-del ja EVO-del kasutatud kerelisad olid eelkõige aerodünaamika parandamisex ja puhtalt välimuse pärast ei kruvitud neile midagi külge.
Siiski, tegu on sinu enda autoga ja ei minu ega kellegi teise arvamus ei oma tegelikkult mingit tähtsust, peaasi, et sulle endale meeldix.
Jama lugu, et halli autoga nii kehvasti läx, aga parem selle halliga kui näitex su värskelt kokkupandud ja värvitud sinisega. Seega kui sinise valmis saad, ole edaspidi liikluses ettevaatlik ja lähtu alati sellest, et kõik teised on ümberringi lambad, kes liikluseeskirjadest midagi ei tea ja ole valmis omaenda ja auto tervise huvides vajadusel oma eesõigusest loobuma. See võib küll hetkex närvi mustax ajada, aga päeva lõpus on parem tunne kui tervena ja ühes tükis koju jõuad ja enne tuppa astumist viimase pilgu loojuva päikese käes helkivale autole viskad.
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis seda tagaakna sirmi kasutati EVO 2 juures, kus selle ülesandex oli õhuvoolu suunamine tagatiivale parandamax aerodünaamikat. EVO 2-el oli aga kõrge tagatiib ja madala tagatiiva korral võib see sirm pigem halvendada aerodünaamikat. Kõik 16v-del ja EVO-del kasutatud kerelisad olid eelkõige aerodünaamika parandamisex ja puhtalt välimuse pärast ei kruvitud neile midagi külge.
Siiski, tegu on sinu enda autoga ja ei minu ega kellegi teise arvamus ei oma tegelikkult mingit tähtsust, peaasi, et sulle endale meeldix.
Jama lugu, et halli autoga nii kehvasti läx, aga parem selle halliga kui näitex su värskelt kokkupandud ja värvitud sinisega. Seega kui sinise valmis saad, ole edaspidi liikluses ettevaatlik ja lähtu alati sellest, et kõik teised on ümberringi lambad, kes liikluseeskirjadest midagi ei tea ja ole valmis omaenda ja auto tervise huvides vajadusel oma eesõigusest loobuma. See võib küll hetkex närvi mustax ajada, aga päeva lõpus on parem tunne kui tervena ja ühes tükis koju jõuad ja enne tuppa astumist viimase pilgu loojuva päikese käes helkivale autole viskad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!