13-08-2014, 01:00 PM
Taas aasta möödas ja masin ikka sõidab vanas headuses. Põhimõtteliste "punnsilmade" vastaste rõõmuks pean tunnistama et tõde kere roostelembusest vastab tõele. Olen sellega päris palju enne talvesid tegelenud, küll Crown ja muude möksidega aga päris eemale roosteussi pole suutnud tõrjuda. Samas 15 aasta kohta on siiski kõik veel originaal ja kannatab ka uudistajatel vaadata. Raudvara seevastu on minu käes 7 aastat nii truult teeninud, et müts maha Saksa inseneride ees, kes selle masina välja töötasid. Sõidumugavus on samuti (minu silmis) mitte halvem uuematest. Kuna hindades selle ajajärgu masinatel pole enam kuhugi kukkuda siis tuleb sõita, sõita ja veelkord sõita ning seda paraku see masin oskab. Sel aastal kuidagi küttekulu eriliselt kokkuhoidlik, tankimisest tankimiseni 5,2 - 5,8.
Mõnigi nüüd küsib, et mida sest "võrrist" nii palju kirjutada. Tahaks lihtsalt julgustada neid, kellel uuemate (loe kallimate) mudelite tarvis raha napib. Leidke normaalselt hooldatud W210 isend ja naudite täiel rinnal odavalt kätte saadud masinat. Kõik märgid näitavad, et mingi pool milli pole mingi number sellele mudelile ka 220 CDI mootoriga.
Mõnigi nüüd küsib, et mida sest "võrrist" nii palju kirjutada. Tahaks lihtsalt julgustada neid, kellel uuemate (loe kallimate) mudelite tarvis raha napib. Leidke normaalselt hooldatud W210 isend ja naudite täiel rinnal odavalt kätte saadud masinat. Kõik märgid näitavad, et mingi pool milli pole mingi number sellele mudelile ka 220 CDI mootoriga.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.