06-08-2014, 05:58 PM
Nüüdseks autoga liigutud pea 9k km ja kimbutama on hakanud nii mõningadki lisaprobleemid. Kuna foorumi otsin erilisi tulemusi ei andnud minu probleemi arvelt - ilmselt on inimesed sellega pöördudnud kas remondifirma või muu säärase poole või siis pole üldse aru saanud (kuigi kahtlen selles). Minul seisneb probleem siis selles, et turbo kipub vahepeal end ära unustama - või teine variant pump ei anna enam kütust piisavalt peale. Sõites rahulikult alla 100km/h pidevalt, siis probeemi ei teki, kiirendusmomenti jagub ja turbol näitab kell parasjagu rõhku. Viga tekib siis kui kiirus on miskipärast 110 alas ja on parasjagu häiriv. Kuna ühendasin vahepeal ajutiselt rõhukella külge, siis tean et otseselt selle leket ei ole, 90-100 sõites normaalsed 0,2-0,3 ja põhjagaasil ületab see miskipärast 1.3 bari piiri vahest (seepärast ei muretse).
On kellegil samad sümptomid olnud? Täna avastasin ka selle, et kui 110 alasse pidevalt põhjagaasiga kiirendada siis vahepeal tõmbab nagu katkendid sisse... Kui auto korraks seisma jätta ja võti välja tõmmata mõneks ajaks, siis on jälle normaalne tagasi.
Ise kahtlustan miskipärast mingit elektriviga, aga äkki ka siiski rõhuleke mis jääb kellal nähtamatuks. Külma mootoriga kiirendades ja rõhu alla jõudes kipub miski ka vilisema, samas rõhk püsib üleval ja astub nagu minna ka...
Igatahes väga veider - kindlasti on soovitatav pööruda mõne diagnosti teostava firma poole, aga ei tea midagi peale Lesveni kes MB-d suudaks läbi vaadata.
Muidu nipet-näpet, nagu ikka - nivootorustik on otsustanud lekkima hakata, RV pump on suht läbi siiamaani ja mõnikordne soojendussüsteemi probleem mis autosse keset praegust pluss 30 kraadi sooja hakkab puhkuma on ka alles. (miskipärast kahtlustan seost turbo/kütuse jamaga - kaob samamoodi süüdet korraks välja keerates)
On kellegil samad sümptomid olnud? Täna avastasin ka selle, et kui 110 alasse pidevalt põhjagaasiga kiirendada siis vahepeal tõmbab nagu katkendid sisse... Kui auto korraks seisma jätta ja võti välja tõmmata mõneks ajaks, siis on jälle normaalne tagasi.
Ise kahtlustan miskipärast mingit elektriviga, aga äkki ka siiski rõhuleke mis jääb kellal nähtamatuks. Külma mootoriga kiirendades ja rõhu alla jõudes kipub miski ka vilisema, samas rõhk püsib üleval ja astub nagu minna ka...
Igatahes väga veider - kindlasti on soovitatav pööruda mõne diagnosti teostava firma poole, aga ei tea midagi peale Lesveni kes MB-d suudaks läbi vaadata.
Muidu nipet-näpet, nagu ikka - nivootorustik on otsustanud lekkima hakata, RV pump on suht läbi siiamaani ja mõnikordne soojendussüsteemi probleem mis autosse keset praegust pluss 30 kraadi sooja hakkab puhkuma on ka alles. (miskipärast kahtlustan seost turbo/kütuse jamaga - kaob samamoodi süüdet korraks välja keerates)