09-07-2014, 09:42 PM
Sai käidud autole kodumaad näitamas. Oli riskantne ettevõttmine kuna autoga olin liikunud vaid pea 1000km ja eeldatavasti polnud kõik vead veel välja löönud, samas lootsin et kui 1000 pidas ja ÜV oli hea, siis peab ka edasi. Peale mõningaid kontrolle ja arutust võtsin siis tee ette milleks oli Eesti-Tsehhi (Praha) - Saksamaa (Berliin) - Poola (Põhjarannik) - Leedu (idaosa) ja jälle eestisse. ~4400km sõitu, kütust kulus ~350l, keskmiselt siis ~8l/100 täislastis, (5 inimest ning nende elamine 9 päevaks)
Pidas kenasti vastu - madaluse tõttu ei saanud väga metsa ronida, aga polnud ka vajadust, teed olid enamvähem va Poola külateed ning korraks hirmutas temperatuuriga kui auto järjest 10km tõusul ronima pidi. Peale jahutamist ja tasemete kontrolli rühkisime edasi. Summuti keskmine klamber suutis järgi anda - üldse peaks selle mingi teise panema kuna hetkene klamber on kuidagi jama ja lai et summutit kokku pigistada ja kinni hoida. Roolivõimu pump tahab vahetust saada. Soojenduse elektriline klapp/solenoid tembutab vahest - tuleb ilmselt puhastada.
Eks asju leiab mida parendada, aga muidu olen rahul esialgu. Mootor töötab normaalselt, pihustid küll lagisevad ja pikemas perspektiivis see hea ei ole, aga pean nüüdse praktika kõrvalt leidma ka mõningat aega pühendada autoremondile.
Oskab ehk keegi öelda, kas W124 602 mootori visko istub ka sellel mootorile? Termostaadi tahaks ära vahetada ja vaadata üle veepumba (olen ühe veepumbaveaga autoga juba tutvunud, enam eriti ei tahaks, eriti kui selline mootor on)
Pidas kenasti vastu - madaluse tõttu ei saanud väga metsa ronida, aga polnud ka vajadust, teed olid enamvähem va Poola külateed ning korraks hirmutas temperatuuriga kui auto järjest 10km tõusul ronima pidi. Peale jahutamist ja tasemete kontrolli rühkisime edasi. Summuti keskmine klamber suutis järgi anda - üldse peaks selle mingi teise panema kuna hetkene klamber on kuidagi jama ja lai et summutit kokku pigistada ja kinni hoida. Roolivõimu pump tahab vahetust saada. Soojenduse elektriline klapp/solenoid tembutab vahest - tuleb ilmselt puhastada.
Eks asju leiab mida parendada, aga muidu olen rahul esialgu. Mootor töötab normaalselt, pihustid küll lagisevad ja pikemas perspektiivis see hea ei ole, aga pean nüüdse praktika kõrvalt leidma ka mõningat aega pühendada autoremondile.
Oskab ehk keegi öelda, kas W124 602 mootori visko istub ka sellel mootorile? Termostaadi tahaks ära vahetada ja vaadata üle veepumba (olen ühe veepumbaveaga autoga juba tutvunud, enam eriti ei tahaks, eriti kui selline mootor on)