02-06-2014, 11:14 PM
Tagapidurid uuendatud, õhutatud, voolikud vahetatud, pedaal tundub päris hea, tagapidur võtab ka korralikult.. Vahetasin välja ka tagasillas vasakpoolse "abiraami" puksi - tundus kerge vahetada, aga selle jaoks peab olema küllaltki terava servaga õhuke ja pikk heebel et puks omalt kohalt välja kangutada.
Lootsin et asi sai nüüd hea ja kõlbulik minna ja auto ette näidata onudele, aga kontrollisin viimaks veel veeremi osad üle ja avastasin vasakus rooliotsas loksu - no egas midagi.. mõlemad vahetusse. Loodan et sisemised vardad on terved kuigi need ka eriti palju ei maksa.
Alla tuleb veel aretada ka täismetall põhjakaitse mis autol enne all oli, aga teede tõttu millel selle autoga sõidetud oli, olid kõik poldid ja mutrid väga kehvaks muutunud ning pean uued kinnitused tegema.
Oskab mulle keegi äkki öelda mis on selle auto originaal turborõhk? Minul paistab see parajalt kõrge olema, no sõita on igati äge, aga kui turbo laiali läheb siis on jama. Solenoidid mis kaasa sain olid peetis, võtsin ka kõik kolm lahti, käib kergelt, aga ei saanud selle tööpõhimõttest üldse aru. Vaakum jookseb sellest koguaeg läbi, elektrivool nagu ei suudaks seal mitte midagi liigutada, kõik on nii kõvasti kinni... W124 oma ja W210 oma on täpselt sama ehitusega seest, väljast on vahe ainult kinnituses.
Lootsin et asi sai nüüd hea ja kõlbulik minna ja auto ette näidata onudele, aga kontrollisin viimaks veel veeremi osad üle ja avastasin vasakus rooliotsas loksu - no egas midagi.. mõlemad vahetusse. Loodan et sisemised vardad on terved kuigi need ka eriti palju ei maksa.
Alla tuleb veel aretada ka täismetall põhjakaitse mis autol enne all oli, aga teede tõttu millel selle autoga sõidetud oli, olid kõik poldid ja mutrid väga kehvaks muutunud ning pean uued kinnitused tegema.
Oskab mulle keegi äkki öelda mis on selle auto originaal turborõhk? Minul paistab see parajalt kõrge olema, no sõita on igati äge, aga kui turbo laiali läheb siis on jama. Solenoidid mis kaasa sain olid peetis, võtsin ka kõik kolm lahti, käib kergelt, aga ei saanud selle tööpõhimõttest üldse aru. Vaakum jookseb sellest koguaeg läbi, elektrivool nagu ei suudaks seal mitte midagi liigutada, kõik on nii kõvasti kinni... W124 oma ja W210 oma on täpselt sama ehitusega seest, väljast on vahe ainult kinnituses.