01-06-2014, 09:55 PM
(01-06-2014, 09:35 PM)nordrainbow Kirjutas: Vedrukandurite tugevndamise pilte vaataksin heameelega.Vist omalgi sama asi varsti eesVedrukandurid nüüd niiväga tugevad ei saanud kui tahtnud oleks ja värki, aga kiirelt tehes ajab asja ära. Keevitasin koopast poolraamist seina külge ligi 10cm kaateti kõrgusega kolmnurga ja sama palju siis kanduri külge, küll peab... Hästi tehes tuleb lahti lasta ülemine sharniir, amort, piduritoru peaaegu ära likvideerida, ABS-i ja kulumisanduri juhtmed (mina võtsin need juba praegu ära [peale vea algamist]) ja siis saab alles täie rauaga puhastada ja teha. Tegelikult hästi teha, siis tuleb ka vedru ära võtta alt ja vedrupadi kuna see kipub väga väga põlema ja keevitamiskvaliteedile head ei tee.
Enda praeguse kannu keevitamise kohta on vanaisal ütelus, et ilus ei saanud, aga kõva sai...
Kulus mul aega paar tundi et üldse asja roostest ja masteksist puhastada enne kui keevitama sai hakata... Juppide tegemine ja prosess ise oli suht kiiretoimeline. Eeltöö nagu ikka võtab aja.
Ideaalis ehitaks üldse uued kannud või kui leiaks kuskilt normaalsed, võtaks vanad lahti, tugevdaks uued ära ja keevitaks siis täie rauaga külge...
Ma pole ainuke kellel see töö ees on - garaažiomanikul sedaankerega isendil sama teema, nurgast juba lahti ja eks ta siis suvel hakkab mässama. Pean vedrutõmmitsa ära tegema mersude tarbeks, siis pole muret vähemalt et vedru püssikuuliks muutub kui seda lihtsate tõmmitsatega välja võtta.