01-06-2014, 09:24 PM
Nüüdsest ABSi tuli ja muu sellega seonduv kadunud - andsin ajule tõesti paraja pähkli, esirattad paigal, tagumised liiguvad... Panin rattad alla ja tegin väikese tiiru, kõik toimib. Nullisin ära servise (kuidas see service näiteks 10000 km peale muuta, praegu on 15k), panin külge sisselaskekolle lõpuks, paaki väheke kütet lisaks ja proovitiir. Kõik nagu toimiks aga turbo solenoid tembutab - vahest nagu on boost, vahest pole ka, aga kui see kolmene ikka rõhu taha võtab siis hakkab nalja alles saama, kisub suu kõrvuni küll kui W123 pealt tulla 
Turbo solenoidiga soovitati vahetada W124 omade vastu, mul on neid kaks tükki üle, sain kaasa, loodan et funksivad. Rõhukella panin ka korraks külge, puhkus ~1Bari kanti, äkilisemal vajutusel tõukas isegi 1,3Bari kanti. See tähendab et solenoid küll töötab, aga mitte enam väga hästi. Oskab keegi öelda, et kas 124 omad on siis tõesti nii palju paremad ja töötavad sama süsteemi puhul?
Homme peaks saabuma ka tagapiduriklotsid ning üks sillapuks mille ära vahetan. Siis tuleb alla veel leiutada täispikkuses põhjakaitse ning väike keevitustöö teha tulede kõrgusregulaatori vardale mis ei ole enam hetkel kinnitatud.
Tagasillas on paremal sillatala küljes mingi hoova koht ja üleliigne pistik, mis seal olla võiks? Suhteliselt auto keskel, aga pistik diffrini näiteks ei küündi? Aega saan - teen pildi...
Täna ladusin viimased sisudetailid külge ja nüüd tuleb nahale väheke hoolet teha - enne kui sõitma hakata... Oskab ehk keegi öelda, kas W210-l ka asi sama lihtne on nagu vanematel tüüpidel, et istmesoojendus näiteks tuleb juhtmekimbust eraldi? Minul seda hetkel ei ole, nahksisuga talvel väga külmetada ei tahaks või persega autot soojaks istuda, niiet ehk on kellegil sedatüüpi juhtmestikku jagada...

Turbo solenoidiga soovitati vahetada W124 omade vastu, mul on neid kaks tükki üle, sain kaasa, loodan et funksivad. Rõhukella panin ka korraks külge, puhkus ~1Bari kanti, äkilisemal vajutusel tõukas isegi 1,3Bari kanti. See tähendab et solenoid küll töötab, aga mitte enam väga hästi. Oskab keegi öelda, et kas 124 omad on siis tõesti nii palju paremad ja töötavad sama süsteemi puhul?
Homme peaks saabuma ka tagapiduriklotsid ning üks sillapuks mille ära vahetan. Siis tuleb alla veel leiutada täispikkuses põhjakaitse ning väike keevitustöö teha tulede kõrgusregulaatori vardale mis ei ole enam hetkel kinnitatud.
Tagasillas on paremal sillatala küljes mingi hoova koht ja üleliigne pistik, mis seal olla võiks? Suhteliselt auto keskel, aga pistik diffrini näiteks ei küündi? Aega saan - teen pildi...
Täna ladusin viimased sisudetailid külge ja nüüd tuleb nahale väheke hoolet teha - enne kui sõitma hakata... Oskab ehk keegi öelda, kas W210-l ka asi sama lihtne on nagu vanematel tüüpidel, et istmesoojendus näiteks tuleb juhtmekimbust eraldi? Minul seda hetkel ei ole, nahksisuga talvel väga külmetada ei tahaks või persega autot soojaks istuda, niiet ehk on kellegil sedatüüpi juhtmestikku jagada...