10-05-2014, 10:42 AM
Vahepeal autoga toimunud arengutest:
-Kuna surve jahutussüsteemis jäi külma mootoriga üles, sai Autodoktoris keemilise testriga kontrollitud ja selgus kurb tõsiasi, et heitgaas pääseb jahutussüsteemi. Kaan võeti maha ja selgus, et läbi 6. silindri on aegade jooksul lahkunud ka väike kogus jahutusvedelikku (silinder ilus puhas). Peale kaane maha võtmist läks see Tallinnasse Jaani juurde tegemisele ja nagu Murphy seadustega ikka, osutusid praod fataalseks, st kaant polnud mõtet remontida. Korras turboka kaant Eestis sel hetkel ei leidunud, kuid Jaan tegi tavadiisli kaane ümber. Autodoktorist autot peale remonti kätte saades tundus esimese hooga, et tühikäigul võib kolbidega vastu pead saada, "möla" tühikäigul oli ikka päris jube. Tänaseks käib auto aga jälle suht vaikse häälega. Aitäh Ilmarile ja tema töömeestele ning Jaanile!
Kaanevahetuse peale läks järjekordselt üks "räime" 124 hind. Peale selle on endiselt alles mootori väike "saagimine" tühikäigu ajal. Mingi moment, kui rahakotti on vahepeal nuumatud, tuleb kõrgsurvepump stendida.
Peale selle sai auto eile uue tagumise summuti (Automaailma abiga MTS http://www.mtsspa.net/en/products/exhaust-system.aspx , mis jättis ülikorraliku mulje ja ka käes hoides oli tunda, et sisaldab suures koguses metalli). Kuna Võru "legomeistrid" olid mingil põhjusel originaalsumpsi torustikke varasemalt aretanud, tuli ka keevitus abiks võtta ja väike aretus teha, sest keskmisest sumpsist väljus jämedam toru kui oleks pidanud ... Ja lisaks said ka veel uued suverehvid alla.
Hoolimata rahast, mis sellesse autosse "investeeritud" on, on minu maitse jaoks selle autoga ikka paganama mõnus sõita
-Kuna surve jahutussüsteemis jäi külma mootoriga üles, sai Autodoktoris keemilise testriga kontrollitud ja selgus kurb tõsiasi, et heitgaas pääseb jahutussüsteemi. Kaan võeti maha ja selgus, et läbi 6. silindri on aegade jooksul lahkunud ka väike kogus jahutusvedelikku (silinder ilus puhas). Peale kaane maha võtmist läks see Tallinnasse Jaani juurde tegemisele ja nagu Murphy seadustega ikka, osutusid praod fataalseks, st kaant polnud mõtet remontida. Korras turboka kaant Eestis sel hetkel ei leidunud, kuid Jaan tegi tavadiisli kaane ümber. Autodoktorist autot peale remonti kätte saades tundus esimese hooga, et tühikäigul võib kolbidega vastu pead saada, "möla" tühikäigul oli ikka päris jube. Tänaseks käib auto aga jälle suht vaikse häälega. Aitäh Ilmarile ja tema töömeestele ning Jaanile!
Kaanevahetuse peale läks järjekordselt üks "räime" 124 hind. Peale selle on endiselt alles mootori väike "saagimine" tühikäigu ajal. Mingi moment, kui rahakotti on vahepeal nuumatud, tuleb kõrgsurvepump stendida.
Peale selle sai auto eile uue tagumise summuti (Automaailma abiga MTS http://www.mtsspa.net/en/products/exhaust-system.aspx , mis jättis ülikorraliku mulje ja ka käes hoides oli tunda, et sisaldab suures koguses metalli). Kuna Võru "legomeistrid" olid mingil põhjusel originaalsumpsi torustikke varasemalt aretanud, tuli ka keevitus abiks võtta ja väike aretus teha, sest keskmisest sumpsist väljus jämedam toru kui oleks pidanud ... Ja lisaks said ka veel uued suverehvid alla.
Hoolimata rahast, mis sellesse autosse "investeeritud" on, on minu maitse jaoks selle autoga ikka paganama mõnus sõita