21-04-2014, 01:01 AM
shogun Kirjutas:Küsimus lugupeetud seltsimehele - milliseid kanaleid kasutades sooritasite hiilgava ostu USA'st uue käetoe näol? Endal on karjuv vajadus R170 SLK nahast uksepolstrite järele, kuna minu hallatavas autos on eelmistest omanikest melomaanid installinud jõledad suured kõlarikojad ja üleüldse on polster täiesti rikutud.
Mina olen piiratud väga sarnaste keelebarjääridega. Seetõttu kasutan ma palju USA ebay võimalusi. Ja maksan tolli ja käibekat nii et halb hakkab. Selle käetoe ostsin ma ka kasutatuna ühe sealse lammutaja käest. Neid SLK polstreid peaks ka ju saama kasutatuna üsna mugavalt. Lammutatakse neid autosid ja palju.
Kui veidi turgu jälgid, võid leida ka Saksast. Postikulude ja riigimaksude poolest on Saksamaa ikka peaaegu poole odavam variant tellida kui USA. Kasuta otsingusõnu TÜRVERKLEIDUNG või TÜRPAPPE ja ma usun, et sa kaua ei pea otsima.
Taffinaff Kirjutas:Kui ma nüüd ei eksi siis möödunud sombusel pühapäeval liikus see ilma liistuteta USA numbrimärkidega S-klass Pirita teel, värvkate tundus küll ilus ja sile vihmase ilmaga. Komplektsena on kindlasti vägagi pilkupüüdev lipulaev!
Minu silma riivas väheke see hall tagastange aga nii ta vist ongi antud isendil mõeldud?
Jah, nimetatud päeval ma tõepoolest üritasin selle autoga sõita. Just nimelt - üritasin. Mõtlesin minna sõbra juurde Viimsisse maalritöökoja tolmu maha pesema ja veidi poleerima, et saaks hakata viimaks kokku panema. Pirita teel liikus see roop veel omal jõul aga Merivälja muuli juures oli kõik. Viimsisse sõitsin juba silmad häbi täis.
Sõbra pisike sõjakas samurai on oma elus kogenud küll palju väljakutseid, ent surnud elevandi lohistamine oma koopasse oli temagi jaoks veidi liiga suur saak. Päris paha hais jäi sinna kohta maha, kust me sõitu alustasime.
Paksul lõppes otsa elekter. Kui tal tavaliselt põles armatuuris ainult SRS + õlitase + aknapesuvesi + lambipirnid + õlirõhk, siis kohale jõudes oli kustnud olekus veel ainult käsipiduri lamp.
Lubatud poleerimise asemel tõstsin ta tõstukiga üles ja uurisin veidi tema juhtmestiku seisukorda. Nii palju elektrivigu viitavad paraku ühele levinud tüüpveale. Aimasin, et asi on halb. Aga oma silmaga seda hävingut näha on sellegipoolest jube. Kogu alumine juhtmekimp, mis ühendab enamuses andureid ja näidikuid on peaaegu täielikult ära lagunenud. Isolatsioon on enamuses ära pudenenud, traadid paljad. Needki juba roheliseks ära korrodeerunud ja kohati nii mädad, et andurite tagant juba oma raskusega ära kukkunud. Isegi plastikust torurüü on nii pude, et sõrmega katsudes langeb puruna põrandale. Juhtmed samamoodi - kõik mida katsud, pudeneb sõrmede vahel tolmuks. Siin ainult mõned näited. Reaalselt on seal pikad juhtmekimbud täiesti ilma rüüta, rohelised.
Ma olen tegelikult natuke nõutu. Selge, et sõita temaga niimoodi ei ole võimaik. Elektrijuhtmete probleemid on minu jaoks väga enamugavad probleemid. Lappida pole seal ilmselt midagi. Tuleb kogu kaabeldus uus teha. Aga kui kergelt/raskelt ta maha tuleb? Kuidas ma saan lahti kõik tema originaal pistikud, mis on ju kinni sulatatud/liimitud? Kust ma võtan nii palju erinevat värvi ja erineva paksusega juhtmeid? Äkki peaks kuskilt ostma terve suvalise W210 juhtestiku ja sealt siis salongi poolelt sobivaid korralikke traate harutama? Kui keeruline see töö saab olema? Igal juhul on see minu jaoks uus väljakutse. Uus juhtmestik maksab ilmselt rohkem kui minu auto?
Eks ma olin ju teinud enne selle auto ostu ka eeltööd ja lugenud mitmelt poolt, et esimese otsa suure mootoriga W140-d on kõige õnnetumad variandid üldse. Et neil on kõige kehvemad juhtmed ja üldse kõige rohkem sünnitraumasid. Ma siiski lootsin, et enamus neist juttudest on ülevõimendatud. Pealegi ma ei saa midagi parata kui mulle face-lift mudelid lihtsalt ei meeldi.
Suurest kurvastusest, et äkki ma tänavu ei saagi W140-ga sõita, käisin üks õhtu internetis ja ostsin ühe samasuguse auto veel. Ma vist hakkan mõistma naisi kes väidavad, et stressi korral aitab shoppamine. Kuidagi rõõmsam tunne oli kohe
Terve aasta poole aastaga