10-04-2014, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2014, 09:50 PM ja muutjaks oli Stev.)
(10-04-2014, 11:28 AM)arts24h Kirjutas: Sellest pole sa veel kirjutanud kuidas see disla kutsikat edasi veab ka?
Mootor ei käi üldse edasi ja kast vahetab jõnksuga käik.Tuunitud on kapotialust korralikult,sellest tulenevalt kiirused üle 60km/h ei kasva.Aga kere on tal korralik,mõned väiksed lapid tuleks keevitada.
Võtsin täna mootori ja kasti maha,mootoripadja polte võis näpuga keerata.Enne 605-te peale panna ei saa,kui karter korras.Peab vaatama,kumb mõtekam tuleb,kas uus karter või keevitada.
Sisust: ette w210 nahkistmed,juba vana põhja küljest kinnitused ära lõigatud,taha läheb w210-e istme nahk w201-e istme põhjale.Tükk tegu on selle jamaga,aga korralikud istmed kallid ja pole mõtet kommiraha eest w210 istmed müüa.Kogu juhtmestiku tõstan e250e pealt ringi,kõik kesklukud ortopeedilised istmed,süütelukk ja teemad tulevad üle.Kellaploki panen ka,kuna ei viitsi juhtmeid vedada.Aku pistan pagassi,kui paremat kohta ei leia ja võimalik,et saab w210 paagi parajaks teha.Plaan ka el aknad ja peeglid sebida,kui seda kunagi hiljem.
Selle auto puhul ei aja kaalu taga,kui keegi leiab,et mõttetu autot raskeks ajada.Põhimõtteliselt on see mu e klassi asendus ilusamal kerel.