07-04-2014, 12:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2015, 08:18 PM ja muutjaks oli Stev.)
Hea diiliga sai soetatud kere siit foorumist,tänud ka müüjale.
Doonoriks sellele projektile on mu e250td punnsilm.
Mark: Mercedes-Benz 190E
Kere: W201
Mootor:orig mootor 1,8 bens,mis asendatud om601 diisliga.
Käigukast: Automaat
Värvusunane
Lisavarustu:parempoolne el peegel.
Vahetatud:
Mootor:OM 605.962
Käigukast:manuaal 717.466
Pidurid:w210 e250td ATE
Diferentsiaal:Avatud suure korpusega 3.45
Plaanis:
Veermikus tuleb ka muudatusi teha
Väiksed keretööd
Tagumised pidurid ka küljes w210 käändmikega,kõik muu peale kokkujooksu reg hoova sobib
Küsimus,et kuidas karbilt plastik liist ära käib?All on kruvid,need lahti,aga ülevalt on kinni,et ka seal mingid klambrid või düüblid,mis vajavad suurema jõu rakendamist?Ei tahaks ära lõhkuda oma lollusest.
Doonoriks sellele projektile on mu e250td punnsilm.
Mark: Mercedes-Benz 190E
Kere: W201
Mootor:orig mootor 1,8 bens,mis asendatud om601 diisliga.
Käigukast: Automaat
Värvusunane
Lisavarustu:parempoolne el peegel.
Vahetatud:
Mootor:OM 605.962
Käigukast:manuaal 717.466
Pidurid:w210 e250td ATE
Diferentsiaal:Avatud suure korpusega 3.45
Plaanis:
Veermikus tuleb ka muudatusi teha
Väiksed keretööd
Tagumised pidurid ka küljes w210 käändmikega,kõik muu peale kokkujooksu reg hoova sobib
Küsimus,et kuidas karbilt plastik liist ära käib?All on kruvid,need lahti,aga ülevalt on kinni,et ka seal mingid klambrid või düüblid,mis vajavad suurema jõu rakendamist?Ei tahaks ära lõhkuda oma lollusest.