04-04-2014, 02:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2014, 03:06 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Kui tahad kellabloki uuesti tagasi yhendada, siis pead kindlasti sealt jalge juurest spidotrossi lahti laskma(mälu järgi oli seal mingi kinnitus, vöin ka eksida...)- muidu ei saa trossi sinna näidikuteblokki tagasi kinni nikerdada(siis saab tross rohkem liikuma ja saad näpud vahele).
Mäletan et kuskil netis oli ka öpetus selle kohta kuidas need salongiventika tiivikud sealt völli kyljest lahti pressida/lyya ja uus mootor panna.Ja see mootor oli Bosch- i oma ning kui see tellida selle Boschi tootekoodi järgi otse Boschilt, siis ei olnud ka sugugi kirves kuna tegemist oli mingi universaaltootega mida kasutavad mitmed autotootjad
Ja kui ventika mootorit hakkad välja kiskuma, siis samaaegselt oleks ka mötekas ka klaasipuhastaja systeem ära rasvatada- see on 124 tyypviga- tehase rasv kuivab ajapikku ära, systeem kiilub kinni ning klaasipuhastaja mootor pöleb maha.
Mäletan et kuskil netis oli ka öpetus selle kohta kuidas need salongiventika tiivikud sealt völli kyljest lahti pressida/lyya ja uus mootor panna.Ja see mootor oli Bosch- i oma ning kui see tellida selle Boschi tootekoodi järgi otse Boschilt, siis ei olnud ka sugugi kirves kuna tegemist oli mingi universaaltootega mida kasutavad mitmed autotootjad
Ja kui ventika mootorit hakkad välja kiskuma, siis samaaegselt oleks ka mötekas ka klaasipuhastaja systeem ära rasvatada- see on 124 tyypviga- tehase rasv kuivab ajapikku ära, systeem kiilub kinni ning klaasipuhastaja mootor pöleb maha.