26-03-2014, 12:56 PM
killer666 Kirjutas:Ühest asjast ikka ei saa aru. Sa nägid et on kole, aga ometigi tõid auto koju ja panid kokku.(tuled lingid jne) Milleks selline lisatöö vahepeal?
Muidugi nägin ma kohe, et kvaliteet ei ole hea, aga ei tahtnud kohe muutuda "probleemseks kliendiks". Nagunii nad juba teavad mind kui erinõudmistega tüüpi. Karbid ja stanged tehti ringi kolm korda näiteks

Ning tegelikult see lisatöö võttis aega umbes 25 minutit - tuled külge ja esistange ette.
v6sa Kirjutas:Siirast huvist küsin: kui hea oli selle auto värvi kvaliteet uuena? Kas ikka oli täielik peegel või oli juba tehasest mõningane laine sees?
Ma muidugi tänan nende välja lubatud õllede eest. Loodan need siis kunagi ka koos ära juua. Aga tegelikult on W140 originaalvärvi kvaliteet ikka VÄGA hea. Ta ongi praktiliselt peegel. Vähemalt minu oma oli. Kui just kunagine omanik polnud seda põhimõtte pärast korduvalt üle poleerinud? USA värk, mine tea? Mõtlesin just teda lahti lammutades, et kes krt suudab teda enam iial sama hästi värvida? Noh ja ei suutnudki.
kentq Kirjutas:Värvida ikka jah vähemalt 2-3 kihti, lakiga sama. Ja enne kõike seda (k.a enne lakkimist) peab aluspind ikka täiesti ideaalselt sile olema.
Sileda ja struktuurivaba viimistluse saladus on ju tegelikult õhukesed kihid. Mida õhem on kiht, seda vähem on "kana" ja seda lihtsam on seda maha lihvida. Venelased värvisid oma luksusautosid (Tšaikad ja ZIL-id) üldse nitrovärvidega. Erinevatel andmetel 8-10 imeõhukest kihti, mis kõik vahepeal üle lihviti. Ja tulemus oli sile küll. Minu V8 Volga peal oli näiteks 5 kihti.
Tundubki, et kui tahaks kodusel teel asja väga kõvaks ajada, tulekski autoga kambris käia sisuliselt 4-5 korda ja iga kord lasta ainult üks kiht. Ma ei taha mõeldagi mis sellise töö hind võib olla. Juba kambri kütmine iga kord ...
Terve aasta poole aastaga