24-03-2014, 03:47 PM
10 kkm on piisav, et lubatud tolerantsides olev kolvigrupp end sisse töötaks.
Enne lammutamist tuleb mõõta mootorist surved. Pakun, et need on endiselt alla 24...
Sellele mootorile lubatud suitsusus 3,0 on rämeda liiaga. Mistõttu kehtiva üv saamine ei ole näitaja.
Pihustiotsad on nukker teema: turul liigub palju saasta. Mootor on aga aus: kui pihustuskoonuse kuju ei ole õige, on sea ka käigust märgata. Seega, kui varem ei olnud probleemi, on midagi viltu. Kas viltu on pumba või pihustite poolele, on raske öelda. Aga pihusteid on lihtsam kontrollida
Usaldusväärse töökoja teema on nukker. Üks meie kamraad on üritanud justament OM617.952 laiskuse põhjust välja selgitada ja ega tal abi pole õnnestunud saada. Endamus diislipoode arvab, et tegu on luuludega, kuna auto ju kuidagi käib. Just, kuidagi...
Krt, hakka või mersumootoreid remontima raha eest...
Enne lammutamist tuleb mõõta mootorist surved. Pakun, et need on endiselt alla 24...
Sellele mootorile lubatud suitsusus 3,0 on rämeda liiaga. Mistõttu kehtiva üv saamine ei ole näitaja.
Pihustiotsad on nukker teema: turul liigub palju saasta. Mootor on aga aus: kui pihustuskoonuse kuju ei ole õige, on sea ka käigust märgata. Seega, kui varem ei olnud probleemi, on midagi viltu. Kas viltu on pumba või pihustite poolele, on raske öelda. Aga pihusteid on lihtsam kontrollida
Usaldusväärse töökoja teema on nukker. Üks meie kamraad on üritanud justament OM617.952 laiskuse põhjust välja selgitada ja ega tal abi pole õnnestunud saada. Endamus diislipoode arvab, et tegu on luuludega, kuna auto ju kuidagi käib. Just, kuidagi...
Krt, hakka või mersumootoreid remontima raha eest...