24-03-2014, 09:50 AM
(23-03-2014, 04:17 PM)ulst Kirjutas: ...
Mootori osas usun, et surved peaks korras olema, neid sai mõõdetud paar aastat tagasi ja oli OK. Kuna mootoris on suurema uuenduskuuri käigus kolvirõngad hiljuti vahetatud, siis võib ehk asi "sissekulumist" veel pisut vajada? Või on ikkagi pumbas kuskil kulunud/paigast ära midagi, ei tea. Eks selle mootori asjaga saab palju tegeleda veel. Üks mõte mis tekkis oleks võimalusel proovida mõnda teist 300D pumpa külge. Jubedalt häirib kui hommikul käivitades auto vabakäigul alguses rapub ja väriseb.
...
Usk on küll vajalik asi, kuid diiselmootori tööprotsessi määrab siiski vajaliku surve olemasolu põlemiskambris pritsehetkel.
Kes, kus ja kuidas tuvastas pihustite ja pumba korrasoleku? Mille alusel seati paika pritsehetk?
Palju on tühikäigupöörded praegu?
Mootor võib peale kolvigrupi avamist vajada sissetöötamist. Aga see peaks toimuma siiski mõne tuhande km jooksul. Kas need on juba läbitud?
Natuke mõjutab tööd ka kütus: mitte iga segatud kokteilipartii ei põle puhtalt (ka tuntud tanklatest!) Mida kehvem on mootor, seda varem ilmnevad kõrvalekalded.
OM617 kalduvus külmalt väheke madalaid pöördeid hoida sai teatavaks juba auto väljatöötajatele. Mistap lisati armatuuri vastav nupuke, millest külmale mootorile sai väheke vinti juurde keerata.