19-03-2014, 08:42 AM
Rõhuaku surma saab kõige paremini tuvastada nendel lollidel metallist lamavatel mentidel. Nimelt surnud aku ei lase amordil sissepoole liikuda ja auto hüppab neid ületades üles. Amordi väljaliikumist surnud rõhuaku ei takista.
Surnud rõhuaku puhul võiks kolks tekkida siis, kui lohkuvajunud ratta amort uuesti auto raskust kandma hakkab ja rõhuakust lahkuma asunud õli uuesti kambri täidab.
Nivooamordi otsamunaku sisukorda saab hinnata kõige paremini nii, et lased amordi alt lahti ja loksutad näpu vahel. Munak peab olema tihke ja liikuma takistusteta. Kui amort ise on korras, tasub lasta liigend taastada.
Surnud rõhuaku puhul võiks kolks tekkida siis, kui lohkuvajunud ratta amort uuesti auto raskust kandma hakkab ja rõhuakust lahkuma asunud õli uuesti kambri täidab.
Nivooamordi otsamunaku sisukorda saab hinnata kõige paremini nii, et lased amordi alt lahti ja loksutad näpu vahel. Munak peab olema tihke ja liikuma takistusteta. Kui amort ise on korras, tasub lasta liigend taastada.