16-03-2014, 03:14 PM
Puidult saab laki kätte seda fööniga kuumutades ja ettevaatlikult noaga nokkides. Uue laki saab peale kanda pintsli või püssiga või uputades. Lakkimisex soovitan kasutada paadilakki. Kuivanud lakipinda peab tõenäoliselt veidi peene liivapaberiga lihvima ja poleerima, et perfektset lõpptulemust saada. Kui soov puitosasid tumedamax saada, siis võib neid eelnevalt peitsilakiga toonida. Ehituspoodidest leiab kõik vajalikud materjalid ja töövahendid ja väga mõistlike hindadega.
PS! Paadilakk kuivab ja valgub tunde, mis tähendab, et kuivavat detaili tasux esimesed paar tundi vaadelda ja asetada vajadusel veidi nurga alla, et üleliigne lakk valgux nurkadesse ja detailile jooxusid ei jääx. Nurkadesse valgunud lakitilgad saab hiljem noaga ära lõigata või maha lihvida.
PS 2! Paadilaki lõplik kuivamisaeg on 4 nädalat, seega 2-3 nädalat peax vähemalt detailidel kuivada laskma ennem kui neid tagasi autosse panna. Küll aga saab lõpptulemus paadilakiga väga hea ja tugev ja kestab aastaid/aastakümneid.
Enda S124-jal sai u 4 aastat tagasi käigukangi ümbrisplaat sel viisil tehtud ja sai väga hea ning hetkel on käsil Jaguari puidu värskendus (sealhulgas rool ja käigukangi nupp, mis sai tumedamax peitsitud, et ülejäänud puiduga kokku lähex).
Kui nüüd kedagi huvitab, mix ma siin nii täpselt sellest protsessist räägin ja ise vastavat teenust ei paku, siis töötunde kulub puidu värskendamisex nii palju (eriti puitrooli puhul), et seda tasub teha vaid oma tarbex või väga vanade ja kallite autode puhul, millele pole tükke saada ja mille omanikud on nõus seda tööd kinni maxma.
PS! Paadilakk kuivab ja valgub tunde, mis tähendab, et kuivavat detaili tasux esimesed paar tundi vaadelda ja asetada vajadusel veidi nurga alla, et üleliigne lakk valgux nurkadesse ja detailile jooxusid ei jääx. Nurkadesse valgunud lakitilgad saab hiljem noaga ära lõigata või maha lihvida.
PS 2! Paadilaki lõplik kuivamisaeg on 4 nädalat, seega 2-3 nädalat peax vähemalt detailidel kuivada laskma ennem kui neid tagasi autosse panna. Küll aga saab lõpptulemus paadilakiga väga hea ja tugev ja kestab aastaid/aastakümneid.
Enda S124-jal sai u 4 aastat tagasi käigukangi ümbrisplaat sel viisil tehtud ja sai väga hea ning hetkel on käsil Jaguari puidu värskendus (sealhulgas rool ja käigukangi nupp, mis sai tumedamax peitsitud, et ülejäänud puiduga kokku lähex).
Kui nüüd kedagi huvitab, mix ma siin nii täpselt sellest protsessist räägin ja ise vastavat teenust ei paku, siis töötunde kulub puidu värskendamisex nii palju (eriti puitrooli puhul), et seda tasub teha vaid oma tarbex või väga vanade ja kallite autode puhul, millele pole tükke saada ja mille omanikud on nõus seda tööd kinni maxma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!