10-03-2014, 02:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2014, 02:14 PM ja muutjaks oli Kristo5380.)
Mark: Mercedes-Benz 230 CE
Väljalaskeaasta: 17.09.1990
Läbisõit: 322550km(ostmise hetkel 314000)
Võimsus: 97KW
Mootori valem: 2.3 R4
Pikkus: 4655
Laius: 1740
Kõrgus: 1395
Täismass: 1870kg (tühimass 1400)
VIN: WDB1240431B346616
Registreerimine Eestis: 27.12.2005
Sisult väga plank: el. katuseluuk, el. kõrvalistuja peegel(juhi oma manual), ABS, ASD.
Vigastused ostes: Esistange puruks, tagastangel paar kriimu + muud kivitäkked. Auto muidu hiljuti üle värvitud, suuremat roostet on ainult kõrvalistuja ukse juures plastikkatte ääras 2x2cm. Esiklaasi allosas väike täke. Tagaklaasi ääred õhku täis.
Tekkis eelmisel aastal Juuni algul plaan oma esimene auto osta. Sattusin Auto24.ee leheküljel sellise masina otsa, mis oli konfiskeeritud ja mida müüs Tartu Maavalitsus enampakkumise korras. Võitsin oksjoni südapäeval(juhuslikult oli mul siis õhtune vahetus) ja käisin välja kõigest 460euri. Ilmselt oli hind selline, kuna auto ei läinud käima- hiljem selgus, et immo patarei tühi ja auto aku oli lõhki külmanud.
Lisaks olid kaasas pagassis uus mootoririhm ja 3 käsipiduri klotsi. A ja paar tilka mootoriõli + terve rull halli niiskuskindlat teipi. Politsei oli läbiotsimisega paar plastikjuppi ära lõhkunud ja mõni polstriosa oli ilusti tagasi sobitamatta.
Tehtud tööd:
uued tagumised klotsid + kõigi piduride õhutamine.
Vahetatud ka teine tagumine käsipiduri tross(ühele poole oli juba uus pandud) + reguleerimine.
Generaator sai maha võetud ja käidud spetsialisti juures- laadimisvool kõikus, millepärast "hõõgusid" kõik pirnid nii sees kui väljas.
Hiljem leidsin uue esistange(pidin metalli välja tõmbama stange alt, kuna pauk oli võimas olnud) + puuduvad plastiosad.
Uus immo.
Uus aknapesuri pump.
Kardaani vahemuhv ootab vahetust.
Plaanis suvel:
Katuseluugi mehhanismi hooldus.
Ette uued kõlarid+ taha võimendi, mis paneks tööle kõik 4 kõlarid(2 originaali ja 2 ovaali).
Salongipuidu hooldus(uus lakk).
Mootori õlilekke kõrvaldamine.
Värv korda väljast.
Uus iluvõre.
Väljalaskeaasta: 17.09.1990
Läbisõit: 322550km(ostmise hetkel 314000)
Võimsus: 97KW
Mootori valem: 2.3 R4
Pikkus: 4655
Laius: 1740
Kõrgus: 1395
Täismass: 1870kg (tühimass 1400)
VIN: WDB1240431B346616
Registreerimine Eestis: 27.12.2005
Sisult väga plank: el. katuseluuk, el. kõrvalistuja peegel(juhi oma manual), ABS, ASD.
Vigastused ostes: Esistange puruks, tagastangel paar kriimu + muud kivitäkked. Auto muidu hiljuti üle värvitud, suuremat roostet on ainult kõrvalistuja ukse juures plastikkatte ääras 2x2cm. Esiklaasi allosas väike täke. Tagaklaasi ääred õhku täis.
Tekkis eelmisel aastal Juuni algul plaan oma esimene auto osta. Sattusin Auto24.ee leheküljel sellise masina otsa, mis oli konfiskeeritud ja mida müüs Tartu Maavalitsus enampakkumise korras. Võitsin oksjoni südapäeval(juhuslikult oli mul siis õhtune vahetus) ja käisin välja kõigest 460euri. Ilmselt oli hind selline, kuna auto ei läinud käima- hiljem selgus, et immo patarei tühi ja auto aku oli lõhki külmanud.
Lisaks olid kaasas pagassis uus mootoririhm ja 3 käsipiduri klotsi. A ja paar tilka mootoriõli + terve rull halli niiskuskindlat teipi. Politsei oli läbiotsimisega paar plastikjuppi ära lõhkunud ja mõni polstriosa oli ilusti tagasi sobitamatta.
Tehtud tööd:
uued tagumised klotsid + kõigi piduride õhutamine.
Vahetatud ka teine tagumine käsipiduri tross(ühele poole oli juba uus pandud) + reguleerimine.
Generaator sai maha võetud ja käidud spetsialisti juures- laadimisvool kõikus, millepärast "hõõgusid" kõik pirnid nii sees kui väljas.
Hiljem leidsin uue esistange(pidin metalli välja tõmbama stange alt, kuna pauk oli võimas olnud) + puuduvad plastiosad.
Uus immo.
Uus aknapesuri pump.
Kardaani vahemuhv ootab vahetust.
Plaanis suvel:
Katuseluugi mehhanismi hooldus.
Ette uued kõlarid+ taha võimendi, mis paneks tööle kõik 4 kõlarid(2 originaali ja 2 ovaali).
Salongipuidu hooldus(uus lakk).
Mootori õlilekke kõrvaldamine.
Värv korda väljast.
Uus iluvõre.
Mercedes-Benz 230 CE `90