06-03-2014, 02:08 AM
Ja leidsin üles selle teema! Teadsin, et olen kusagil näinud. Kirjutaks paar rida siia, mis sest et üsna vana teema.
Seesama auto hetkel mu sõbra käsutuses, aeg-ajalt kasutan teda minagi (30min tagasi tulin sõitmast, sõidu ajal meenus, et olen selle auto teemat enne näinud)
Praegu seisab mul majaees.
Kui ma ei valeta nüüd, siis 2012 sügisel tõime ta Raplast. Sõitsime mu 190 mersuga sinna, kahega tulime tagasi. Suveveljed on samad. Eriline pull oli rehvivahetusega. Annetasin talle oma 15" plekid talveks kuna see mõõt teadagi odavam. Said rehvid peale, paganas, polte pole. Sõitsin 15km koju, tõin jooksu plekkvelje polte, hiljem suvekaid autosse paigutades leidsime, et tegelikult jooks polte oli selle autoga kaasas. Loomulikult keegi ei märganud vaadata.
Sisu on sama, sp vaagin veidi ostuplaani. Veidi pelgan seda kere seisukorda, tungikohtade ümbrus on halb ja juhipoolsel küljel tagumise akna ääres auk, ulatub veidi klaasitihendi alla. Pagasniku tagumist põlle on pahteldatud, veidi praod sees(nüüd tean põhjust), vahepeal pidin reguleerima pagasiluugi lukku, kuna luuk keeldus lukustumast. Esimeste amordikannudel kerge roostekirme+traditsioonilised olematud tulepesad ees nurkades. Muus osas nagu roostet pole märganud. Jah, kapotinurgad ka veidi.
Kuna vahepeal oli see mul "püsikunde", mida päris palju remontisin, kirjutaks, mis vahepeal vahetatud.
Kütusefilter 2x, kojamehe süsteem, soojendusmootor, amordipadi paremalt poolt(amort oli väikse mõlgi kapotti surunud juba), teine pool tuleks ka lähiajal kindluse mõttes vahetada. Veel on siis tagurpidikäigu andur, süütepool, jagajakaan, kapotiamort, esibumper(süüdlaseks jänes), üks küljepeegel sai korda tehtud, süüteluku südamik, pritse alune kummivann, ja mida kõike veel, mis praegu unise peaga ei meenu.
Eraldi lasi ta vahetada veel pritsepea, esimesed kettad-klotsid ja kütusepaagi puhastus, summuti keevitatud. Oh neid vana auto rõõme.
Igaljuhul asi toimib ja jõudumööda hoiame teda elus, eks näis mida tulevik toob. Teha oleks veel maa ja ilm selle autoga. Minek on 1.8 kohta ikka selline mõnus terav, mis mulle meeldib, parem igaljuhul kui mu 87 ja 90kW seda oli.
453 736 on hetke odom. näit. Spidomeeter näitab vist veidi ülemäära tagasihoidlikult, 90ga sõites hakkas rahvas jalgu jääma. Seda peaks testima kuidagi.
Tahhomeetri juhtmed on ise veetud, plaanis need asendada originaaljuhtmega. Mitte et neil midagi viga oleks, aga siis ei pea meelde jätma, mis juhe kuhu kuna + ja - klemmil eraldi juhtmed. Ühekorra sai valesti ühendatud rumala peaga, kesse siis meelde jätab sellist asja Tulemuseks lünklik mootori töö. Õnneks leidsin vea kiirelt.
Kuna ma olen parandamatu 190-fänn, siis ei saanud kohe kuidagi seda joru kirjutamata jätta.
Ei tea kas selle teema omanik ootas sellist tagasisidet või mitte, aga ehk ei pane pahaks kui ma tema vana teemat tõstatan.
Seesama auto hetkel mu sõbra käsutuses, aeg-ajalt kasutan teda minagi (30min tagasi tulin sõitmast, sõidu ajal meenus, et olen selle auto teemat enne näinud)
Praegu seisab mul majaees.
Kui ma ei valeta nüüd, siis 2012 sügisel tõime ta Raplast. Sõitsime mu 190 mersuga sinna, kahega tulime tagasi. Suveveljed on samad. Eriline pull oli rehvivahetusega. Annetasin talle oma 15" plekid talveks kuna see mõõt teadagi odavam. Said rehvid peale, paganas, polte pole. Sõitsin 15km koju, tõin jooksu plekkvelje polte, hiljem suvekaid autosse paigutades leidsime, et tegelikult jooks polte oli selle autoga kaasas. Loomulikult keegi ei märganud vaadata.
Sisu on sama, sp vaagin veidi ostuplaani. Veidi pelgan seda kere seisukorda, tungikohtade ümbrus on halb ja juhipoolsel küljel tagumise akna ääres auk, ulatub veidi klaasitihendi alla. Pagasniku tagumist põlle on pahteldatud, veidi praod sees(nüüd tean põhjust), vahepeal pidin reguleerima pagasiluugi lukku, kuna luuk keeldus lukustumast. Esimeste amordikannudel kerge roostekirme+traditsioonilised olematud tulepesad ees nurkades. Muus osas nagu roostet pole märganud. Jah, kapotinurgad ka veidi.
Kuna vahepeal oli see mul "püsikunde", mida päris palju remontisin, kirjutaks, mis vahepeal vahetatud.
Kütusefilter 2x, kojamehe süsteem, soojendusmootor, amordipadi paremalt poolt(amort oli väikse mõlgi kapotti surunud juba), teine pool tuleks ka lähiajal kindluse mõttes vahetada. Veel on siis tagurpidikäigu andur, süütepool, jagajakaan, kapotiamort, esibumper(süüdlaseks jänes), üks küljepeegel sai korda tehtud, süüteluku südamik, pritse alune kummivann, ja mida kõike veel, mis praegu unise peaga ei meenu.
Eraldi lasi ta vahetada veel pritsepea, esimesed kettad-klotsid ja kütusepaagi puhastus, summuti keevitatud. Oh neid vana auto rõõme.
Igaljuhul asi toimib ja jõudumööda hoiame teda elus, eks näis mida tulevik toob. Teha oleks veel maa ja ilm selle autoga. Minek on 1.8 kohta ikka selline mõnus terav, mis mulle meeldib, parem igaljuhul kui mu 87 ja 90kW seda oli.
453 736 on hetke odom. näit. Spidomeeter näitab vist veidi ülemäära tagasihoidlikult, 90ga sõites hakkas rahvas jalgu jääma. Seda peaks testima kuidagi.
Tahhomeetri juhtmed on ise veetud, plaanis need asendada originaaljuhtmega. Mitte et neil midagi viga oleks, aga siis ei pea meelde jätma, mis juhe kuhu kuna + ja - klemmil eraldi juhtmed. Ühekorra sai valesti ühendatud rumala peaga, kesse siis meelde jätab sellist asja Tulemuseks lünklik mootori töö. Õnneks leidsin vea kiirelt.
Kuna ma olen parandamatu 190-fänn, siis ei saanud kohe kuidagi seda joru kirjutamata jätta.
Ei tea kas selle teema omanik ootas sellist tagasisidet või mitte, aga ehk ei pane pahaks kui ma tema vana teemat tõstatan.