26-02-2014, 02:00 AM
Kui tohib, ma ei valaks õli tulle. Eks ole mul ka olnud mõningaid kogemusi esinduse teenindusletiga ja mitte alati pole ma sealt rõõmsana ära läinud. Püüan neist inimestest aru saada, jääda ise viisakaks ja olla neutraalne. Pealegi ma arvan, et see pole antud peatüki teema.
Tihemini olen ma olnud varuosade leti klient. Ja selles osas pole mul kunagi midagi halba kosta. Silberauto on konkurentsitult kõige kiirem varuosade tarnija üldse. Kui esitada tellimus täna lõunal, on varuosa kohal homme lõunaks. Ja me räägime ju tegelikult klassikute tükkidest!!! Kuidas see üldse saab füüsiliselt nii kiiresti toimida??? Ainult väga spetsiifiliste osadega võib minna mõni päev kauem, kuid ikkagi täitsa valguskiirus minu meelest. Selles osas küll parim esindus. BMW ja Audi peavad veel palju pingutama. Jaguarist ma parem ei räägigi, sealt pole mõtet midagi küsidagi.
Pealegi on esindus minu autoprojekte toetanud väga soodsate varuosade hindadega, mille eest olen sealsetele headele inimestele väga tänulik. Siin ongi paslik tulla tagasi varasema teema juurde - A või B varuosa? Mul ei ole enamasti mingit mõtet eksperimenteerida B varuosade kvaliteediga, kuna originaalid tulevad suurusjärgus sama hinnaga kätte. Nii mõnigi osa tuleb isegi odavamalt.
Ma just täna tulin sealt väikse kastiga. Oli mõte enne värvimist veermik korda teha. Läks üsna suureks projektiks ära. Kuna minu koduteenindus ise saab hästi kätte Lemförderi tükke, tegime rooliosadega ka neile veidi käivet. Kuigi rahaliselt poleks väga vahet olnudki.
Originaalina ostsin:
- mõlemad ülemised õõtshoovad
- esimesed stabikakondid (ma pole varem plastmassist konte näinudki
)
- tagumised stabikakondid
- esimese ja tagumise stabikavarda puksid
- esimeste stabikapukside ja kere vahelised padjad
- tagumised suured puksid 4 tk
- mootoripadjad (tulevad homme)
![[Pilt: 25022014069_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014069_3_300pix.jpg)
![[Pilt: 25022014068_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014068_3_300pix.jpg)
Aftermarketina läks käiku:
- esimesed komplektsed roolivardad parem ja vasak (keskvarras tundus hea)
- esimeste alumiste õõtsade alumised sardiinid
- tagasilla reguleervardad
- pendelhoova rem komplekt
Loodame, et saab hea.
Lisaks tõi kuller kontorisse ühe kauaoodatud pakikese. Lasin ühel Saksa ettevõttel valmistada meile kaks komplekti Dattel värvi põrandamatte. Ühe komplekti endale, teise sõbra W126 jaoks. Mul on praegu sees mingid veluurmatid, kuid mulle meeldivad need RIPS matid palju rohkem. Need on kuidagi ehedamad Mercedese matid. Ei hakanud neid kontoris kollegide silma all õhinal põrandale laiali laotama, kuigi väga oleks tahtnud. Niigi vaadatakse imelikult, et mul on seinal Volgakalender, kapi peal seitsmeliitrise URAL-i mootori kommutaator, varjestusega Tšaika süütepool, LAZ bussi spidomeeter, Mercedese rattapoldid ja veel mõned elementaarsed varuosad. Lisaks on kõik õliloigud meie parkimiskohtadel minu tehtud. Aga mattide esmamulje on hää. Kui ma kunagi garaazivõtme üles leian, harutan nad lahti.
Tihemini olen ma olnud varuosade leti klient. Ja selles osas pole mul kunagi midagi halba kosta. Silberauto on konkurentsitult kõige kiirem varuosade tarnija üldse. Kui esitada tellimus täna lõunal, on varuosa kohal homme lõunaks. Ja me räägime ju tegelikult klassikute tükkidest!!! Kuidas see üldse saab füüsiliselt nii kiiresti toimida??? Ainult väga spetsiifiliste osadega võib minna mõni päev kauem, kuid ikkagi täitsa valguskiirus minu meelest. Selles osas küll parim esindus. BMW ja Audi peavad veel palju pingutama. Jaguarist ma parem ei räägigi, sealt pole mõtet midagi küsidagi.
Pealegi on esindus minu autoprojekte toetanud väga soodsate varuosade hindadega, mille eest olen sealsetele headele inimestele väga tänulik. Siin ongi paslik tulla tagasi varasema teema juurde - A või B varuosa? Mul ei ole enamasti mingit mõtet eksperimenteerida B varuosade kvaliteediga, kuna originaalid tulevad suurusjärgus sama hinnaga kätte. Nii mõnigi osa tuleb isegi odavamalt.
Ma just täna tulin sealt väikse kastiga. Oli mõte enne värvimist veermik korda teha. Läks üsna suureks projektiks ära. Kuna minu koduteenindus ise saab hästi kätte Lemförderi tükke, tegime rooliosadega ka neile veidi käivet. Kuigi rahaliselt poleks väga vahet olnudki.
Originaalina ostsin:
- mõlemad ülemised õõtshoovad
- esimesed stabikakondid (ma pole varem plastmassist konte näinudki
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.gif)
- tagumised stabikakondid
- esimese ja tagumise stabikavarda puksid
- esimeste stabikapukside ja kere vahelised padjad
- tagumised suured puksid 4 tk
- mootoripadjad (tulevad homme)
![[Pilt: 25022014066_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014066_3_300pix.jpg)
![[Pilt: 25022014069_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014069_3_300pix.jpg)
![[Pilt: 25022014067_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014067_3_300pix.jpg)
![[Pilt: 25022014068_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014068_3_300pix.jpg)
Aftermarketina läks käiku:
- esimesed komplektsed roolivardad parem ja vasak (keskvarras tundus hea)
- esimeste alumiste õõtsade alumised sardiinid
- tagasilla reguleervardad
- pendelhoova rem komplekt
Loodame, et saab hea.
Lisaks tõi kuller kontorisse ühe kauaoodatud pakikese. Lasin ühel Saksa ettevõttel valmistada meile kaks komplekti Dattel värvi põrandamatte. Ühe komplekti endale, teise sõbra W126 jaoks. Mul on praegu sees mingid veluurmatid, kuid mulle meeldivad need RIPS matid palju rohkem. Need on kuidagi ehedamad Mercedese matid. Ei hakanud neid kontoris kollegide silma all õhinal põrandale laiali laotama, kuigi väga oleks tahtnud. Niigi vaadatakse imelikult, et mul on seinal Volgakalender, kapi peal seitsmeliitrise URAL-i mootori kommutaator, varjestusega Tšaika süütepool, LAZ bussi spidomeeter, Mercedese rattapoldid ja veel mõned elementaarsed varuosad. Lisaks on kõik õliloigud meie parkimiskohtadel minu tehtud. Aga mattide esmamulje on hää. Kui ma kunagi garaazivõtme üles leian, harutan nad lahti.
![[Pilt: 25022014070_3_300pix.jpg]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/25022014070_3_300pix.jpg)
Terve aasta poole aastaga